#39034
Właśnie gdzieś czytałem o tym przesunięciu o pół ząbka (pewnie Twoje posty), ale to na 100% nie jest to - kiera jest dość konkretnie skrzywiona przy jeździe na wprost - jutro może zrobię foto w aucie, ale tak na szybko to wygląda to mniej więcej tak:
Czy możliwe że to wspomaganie ściąga na prawo podczas jazdy? Bawić się dalej w kolejne adaptacje? Ale to trochę bez sensu by było...
Hmm - a ta metalowa pucha która przychodzi z tyłu - obejmowała Ci ładnie plastik zaślepki? Bo u mnie miała inny kształt i o ile w starej przylegała do plastiku z każdej strony, to w nowej po bokach jest wolna przestrzeń, a pucha wchodzi dosłownie na styk do wnętrza kierownicy.mettenos pisze:Pidzers pisze: Z czarna zaślepka airbag ten problem mial tez mettenos jak pamietam
ja ja, naturlich, dobrze pamiętasz musiałem przycinać zatrzaski plastikowe ale to kosmetyczna drobnostka, nowa kierownica trzyramienna ma punkt montażowy inaczej usadowiony niż czteroramienna o pół zęba gołym okiem niemalże jest to niewidoczne i dlatego też była lekko skontrowana, musiałem to wyprostować poprzez regulajcę zbieżności
Właśnie gdzieś czytałem o tym przesunięciu o pół ząbka (pewnie Twoje posty), ale to na 100% nie jest to - kiera jest dość konkretnie skrzywiona przy jeździe na wprost - jutro może zrobię foto w aucie, ale tak na szybko to wygląda to mniej więcej tak:
Czy możliwe że to wspomaganie ściąga na prawo podczas jazdy? Bawić się dalej w kolejne adaptacje? Ale to trochę bez sensu by było...