Strona 1 z 3

opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 11 kwie 2011, 16:11
autor: Mettenoos
Czy ktoś ma szczegółowe rozeznanie odnoście adaptacji silnika w naszych golfach, co oznaczają wszystkie bloki i dlaczego niektóre to są wartości stałe, czekam na komentarze w temacie

początkowo wszystkie kanały w adaptacji były nieaktywne dopiero po wklepaniu kodu kanały w adaptacjach się uaktywniły, wklepałem ot tak sobie login 12233 i się uaktywniły, nie wiem czy to przypadek :shock:


01 - wartość zmienna /oznacza że możemy regulować/ - zmiana dawki paliwa wykorzystywanej w czasie jazdy

02 - niestety wartość stała /oznacza brak regulacji/ - ???

03 - niestety wartość stała - wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)

04 - niestety wartość stała - przesunięcie kąta wtrysku

05 - niestety wartość stała - dawka startowa

06 - wartość regulowana (regulacja obrotów jałowego regulacja od 800 - 1000)

07 - niestety wartość stała - co oznacza???

08 - wartość regulowana - co oznacza????

09 - wartość stała - co oznacza?????????

10 - wartość stała - co oznacza???

11- wartość stała - ?????????

12 - wartość regulowana - ????????

13 - wartość regulowana - ?????????

50 - ?????????

91 - wartość zmienna - wyłączenie immo???


Proszę o komentarze, opisy itp... jeśli macie jakąś koncepcję pisać, jeśli są błędne to mnie poprawcie

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 11 kwie 2011, 18:57
autor: maverick
Jakby ktos rozgryzł ta dawke startową to bylaby rewelacja

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 11 kwie 2011, 21:51
autor: TotenKopf
Takie możliwości daje VCDS? :shock: Szok.

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 12 kwie 2011, 8:33
autor: mayday
Hej. Ja o tym gdzieś czytałem na forum Mastersa. Ten kod 12233 to jakiś uniwersalny jest dla diesli i działa tylko dla vp nie pd.

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 12 kwie 2011, 11:08
autor: Mettenoos
mayday pisze:Hej. Ja o tym gdzieś czytałem na forum Mastersa. Ten kod 12233 to jakiś uniwersalny jest dla diesli i działa tylko dla vp nie pd.

wiem o tym, a dokładnie nietylko do VP ale i PD z EDC-15, z "głupia franc" w "dostępie upoważnionym" wklepałem 12233, nie wiem czy gdybym wpisał 12345 to też by mi go przyjęło, zastanawia mnie fakt, gdzie dokładnie aktywujemy możliwość zmiany nastawień, wydaje mi się że w 11-kodowanie II tam gdzie wpisujemy np 11463 i 16167 dla aktywacji i dezaktywacji tempomatu czy dla procedury dopalania DPF login 21295.

przykładowo dla silnika 1.9 TDI PD z Passata B5 FL silnik AVB do loginu wchodzi kod 26231, dla 2.5 TDI R5 AJT wchodzi 12233, AKN 2.5TDI V6 - kod 26242,

a tu link do instrukcji w PDF do instrukcji ustawienia kąta synchronizacji wałka rozrządu http://chomikuj.pl/sepiko/Auto+naprawa/ ... 296786.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

ps. być może bercik-20 zechce się wypowiedzieć w temacie :wink: jako nadworny specjalista forumowy

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 26 kwie 2011, 11:18
autor: 1 6 D
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tu są jakieś opisy kanałów w adaptacji przy TDI

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 26 kwie 2011, 19:14
autor: Mettenoos
ale to nie jest opis kanałów adaptacji dla EDC16 tylko dla EDC15

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 22 lis 2011, 20:40
autor: rosk
Aby wyłączyć immo muszę wpisać kod 12233 i nową wartość 1 :?:

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 22 lis 2011, 20:59
autor: mwsoft
rosk pisze:Aby wyłączyć immo muszę wpisać kod 12233 i nową wartość 1 :?:
Nie chce mi się wierzyć że to takie proste - wtedy każde auto zwykłym VCDSem i łamarką do bębenków możnaby zwinąć...
Pewnie dotyczy starszych sterowników.

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 13 sty 2013, 21:38
autor: Slawek
czy zna ktos ten kod dla GTI??? axx dokladnie, 12233 nie wchodzi. dzieki z gory

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 05 kwie 2015, 20:07
autor: Tomik00
Jaki kod będzie do silników benzynowych, bo 12233 nie wchodzi. Ewentualnie gdzie szukać w książce serwisowej 7 cyfrowego kodu PIN/SKC?

: 05 kwie 2015, 21:29
autor: Dexter23pl
A co chcesz tam zaroic?

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 05 kwie 2015, 22:53
autor: trzeci5
maverick pisze:Jakby ktos rozgryzł ta dawke startową to bylaby rewelacja
Wchodzisz w silnik czyli 01
wpisujesz w dostępie upoważnionym 16
kod dostępu 12233
dalej adaptacja 10 kanał 01
wartość 50 ale z ta wartością trzeba poeksperymentować u mnie właśnie taka dałem i nastąpiła znaczna poprawa

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 08 kwie 2015, 10:40
autor: Tomik00
Chcę zmienić obroty biegu jałowego. Ale nie działa ten kod, dlatego chciałbym spróbować z tym pinem.

Re: opis bloków adaptacji w adresie 01-silnik

: 08 kwie 2015, 10:52
autor: Dexter23pl
w BGU się nie da zmienić wartości biegu jałowego w programie. Była dawno temu akcja serwisowa w ASO na to i wgrywali nowe oprogramowanie do ECU.