Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By Maciej91 -  05 wrz 2016, 11:34
 kujawsko-pomorskie
#238514
@morales , @Ramzes , @Mettenoos Borda mam 3C8 ..E

Stop ustawiłem jako pełen ring , pozycje mam połowe :/

Pali się zewnętrzna część ( tak jak stop wcześniej ) ,

A więć u mnie wyglądato tak :

Obrazek

Gdzie problem no nie wiem :unsure:
Awatar użytkownika
By Ramzes -  05 wrz 2016, 11:56
 kujawsko-pomorskie
#238516
Maciej91 pisze:@morales , @Ramzes , @Mettenoos Borda mam 3C8 ..E

Stop ustawiłem jako pełen ring , pozycje mam połowe :/

Pali się zewnętrzna część ( tak jak stop wcześniej ) ,

A więć u mnie wyglądato tak :

Obrazek

Gdzie problem no nie wiem :unsure:
Gadaj z @morales, on mi to ogarniał.
Awatar użytkownika
By Maciej91 -  05 wrz 2016, 13:55
 kujawsko-pomorskie
#238536
A-R-T-U-R pisze:@Maciej91 wieczorem podeślę Tobie swoje kodowanie tego samego borda. Odhaczysz sobie tego czego nie masz i będziesz miał tak jak być powinno :oczko:
Dzięki ;) !
Awatar użytkownika
By Maciej91 -  06 wrz 2016, 18:32
 kujawsko-pomorskie
#238621
A więc temat ogarnięty dzięki koledze @morales to i punkcik za post powyżej ;)

Sprawa wygląda tak:
W bajcie 9 oraz 12 musi być wartość u mnie DEC: 20 w bajcie 9 a w bajcie 12 miałem zero , poprawione na 20
i Cieszę się z powrotem pełnym ringiem pozycja ;)

Obrazek

Dla wszystkich zainteresowanych tematem ;)
:thank_you: :thank_you: :thank_you:
Awatar użytkownika
By cbool333 -  07 gru 2017, 21:56
 kujawsko-pomorskie
#259897
U mnie w Golfie z 2004 roku(czyli początki produkcji) nie dało się włączyć pełnych ringów programowo poprzez vcds (na zdjęciu moje fabryczne ustawienie w tym "Bajcie")

Obrazek
próbowałem różnych kombinacji jednak bez skutku.
Pomogło dopiero fizyczne lutowanie w lampach (tak jak pokazywaliście kilka postów wyżej) z tym, że u mnie wykorzystałem taki kawałek blaszki, odgiąłem w górę a następnie zaaplikowałem dobrze wgrzany glut cyny. Poza lutowaniem nic nie robiłem wszystkie żarówki fabryczne. Wyszło mi to tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
aha a żółta strzałka pokazuje co musiałem zrobić aby wyeliminować ciągle powracający błąd żarówki kierunkowskazu mimo, że wszystko było sprawne - w tym pokazanym miejscu była jakaś dziwna anomalia
Awatar użytkownika
By WACEK -  07 gru 2017, 22:03
 pomorskie
#259898
cbool333 pisze:
07 gru 2017, 21:56
U mnie w Golfie z 2004 roku(czyli początki produkcji) nie dało się włączyć pełnych ringów programowo poprzez vcds (na zdjęciu moje fabryczne ustawienie w tym "Bajcie")

Obrazek
próbowałem różnych kombinacji jednak bez skutku.
Pomogło dopiero fizyczne lutowanie w lampach (tak jak pokazywaliście kilka postów wyżej) z tym, że u mnie wykorzystałem taki kawałek blaszki, odgiąłem w górę a następnie zaaplikowałem dobrze wgrzany glut cyny. Poza lutowaniem nic nie robiłem wszystkie żarówki fabryczne. Wyszło mi to tak:

Obrazek
Mechaniczna / manualna przeróbka świateł STOP na pełne RINGI
Obrazek
Obrazek
aha a żółta strzałka pokazuje co musiałem zrobić aby wyeliminować ciągle powracający błąd żarówki kierunkowskazu mimo, że wszystko było sprawne - w tym pokazanym miejscu była jakaś dziwna anomalia

Mechaniczna / manualna przeróbka świateł STOP na pełne RINGI
By darjar -  10 maja 2019, 12:25
 lubelskie
#274118
Panowie a wiec tak dzisiaj męczyłem się od rana z pełnymi rundami hamulcowymi w moim mk5. I po zmutowaniu magicznej blaszki wywalało błąd na desce. Później wyłączyłem diagnozy wszelakie ale błąd pozostał. Po czym jako ze mam 21 bajtowego highend pomyślałem ze może właśnie wszelakie diagnozy trzeba włączyć. Uruchomiłem wszystko diagnozy pozycji tył i hamulcowych i błędu nie ma. Światła działają ok. Także może komuś się to przyda. Jedyny mankament to jak spali się jedna żarówka błędu tez nie ma. Dopiero po wyjęciu dwóch błąd się pojawia. Dla chcących ogarnąć ten temat szybciej można zliczyć dwa środkowe przewody ze sobą w kostce bez wyciągania lampy. Pozdrawiam
By matmixmix -  20 paź 2019, 10:20
 dolnośląskie
#277783
Witam wszystkich.To ja z innej beczki. Jak mam wylaczyc pelne ringi stopu ? Kiedys skopiowalem od kogos kodowanie i zapalily sie pelne ringi przy stopie, z tym ze teraz chce powrocic do fabrycznej opcji czyli pol ringu swiecacego przy stopie. W 3 bicie pierwsza cyfra od lewej ma byc 0 u mnie jest jeden . Jak chce zmienic na 0 to nie przyjmuje kodowania. Chce to wylaczyc bo to glupota z tymi pelnymi ringami. Wogole nie widac przy tym wlaczonego kierunkowskazu . Jak dla mnie to bardzo nie bezpieczne, nie wiem czy nikt nie zwrocil na to uwagi. Ewentualnie czy da sie zmienic moc swiecenia stopu ? Tak jak to w przypadku pozycyjnych? Te pelne ringi tak daja po oczach jadacym za mna ze cos strasznego. :bad:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  20 paź 2019, 13:32
 pomorskie
#277790
matmixmix pisze:
20 paź 2019, 10:20
Wogole nie widac przy tym wlaczonego kierunkowskazu .
wg mnie widać normalnie i o wiele lepiej to wygląda

Dodano po 1 minucie 13 sekundach:
Kiedys skopiowalem od kogos kodowanie i zapalily sie pelne ringi przy stopie, z tym ze teraz chce powrocic do fabrycznej opcji czyli pol ringu swiecacego przy stopie. W 3 bicie pierwsza cyfra od lewej ma byc 0 u mnie jest jeden . Jak chce zmienic na 0 to nie przyjmuje kodowania.
robiłeś wtedy tym samym interfejsem co teraz?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15