Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By 1 6 D -  12 maja 2011, 0:23
 zachodniopomorskie
#44169
Cześć,

Tak jak w temacie myłem Scirocco na BP na myjce ciśnieniowej, jak zawsze wpierw spryskałem od dołu do góry mikro proszkiem, potem rękawicą całego przetarłem i spłukałem. Po odpaleniu pokazała się kontrolka błędu w elektryce/silniku.

Zrobiłem 10 km i jak zgasiłem i odpaliłem to błąd jest nadal. Jutro z rana lub popołudniu będę mógł wybrać się na komputer. Jeszcze rano się sprawdzi czy błąd zniknie. Miał ktoś podobny przypadek może?
By maverick -  12 maja 2011, 6:53
 lubelskie
#44174
Ja troche z innej beczki...Kiedys malowalem blotnik w swoim golfie i po calej czynnosci zostawilem go w komorze lakierniczej na 1 godzine.Po wyjezdzie z komory na zegarach nie bylo ani jednej kontrolki.Nic.Auto odpalalo normalnie i wszystko dzialalo.Czemu? Nie wiem.Po jakims czasie wszystko wrocilo do normy.
By 1 6 D -  17 maja 2011, 8:13
 zachodniopomorskie
#44390
Już komp podpiąłem i dwa błędy były, jeden w silniku(czujnik ciśnienia spalin) a drugi we włączniku świateł.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 471/001137" onclick="window.open(this.href);return false;

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01800" onclick="window.open(this.href);return false;

Skasowane zostały i jest bez błędów. Zobaczymy na jak długo.


EDIT:
Niestety błąd ciągle powraca i wczoraj zamówiłem nowy typ czujnika bo ja mam w Scirocco starszy typ który często padał i dodano jakąś uszczelkę w nowym by był bardziej niezawodny.

Montaż to 15 minut na spokojnie więc nie ma problemu w sumie z oddawaniem do robienia, tylko ELSA mówi coś o adaptacji nowego czujnika, może znajome ASO mi z tym pomoże.

Dodatkowym wnerwiającym objawem jest podniesione spalanie, na postoju mam na załączonym trybie regeneracji DPFa 1,1 l/h zamiast 0,5-0,7 l/h
By 1 6 D -  17 maja 2011, 23:40
 zachodniopomorskie
#44448
Tak właśnie ten, ja trochę mniej zapłacę bo w ASO Seata biorę (bez rabatu jest cena 164 PLN od razu a w ASO VW 200 PLN jak piszesz). W sumie stary i tak 2 lata wytrzymał. Nowy typ sprzedają od czerwca 2009, zobaczymy ile na nim pojeździ.


EDIT:
Po odpaleniu auta rano miałem nowy błąd, P2002 ale po wymianie czujnika na nowy i skasowaniu błędów nic się nie pokazuje już.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 002/008194" onclick="window.open(this.href);return false;
By 1 6 D -  23 lis 2011, 22:48
 zachodniopomorskie
#55029
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Sebastian:
Proper code for the G450 reset is 30605 (Coding-2), make sure to switch off the ignition for about 30 Seconds after that. In this case the mentioned update shouldn't be necessary in combination with a new G450 but as mentioned earlier it wouldn't hurt either as it does change certain things in terms of regeneration itself. You wrote that you initiated the regeneration but did you check that it actually started?

BTW: Derek is correct, the sensor is supposed to align itself after a couple of ignition on/off cycles. An alternative way (not via diagnostics) would be to cycle the ignition 5 times with about 30-60 seconds between each step (ON - wait - OFF - wait - ON etc.). In terms of label files for the diesels, we (specifically me) have neglected those for quite some time now. They are very high on the list now, so you should see more and more of those engines being covered with the upcoming updates/data versions.