Strona 1 z 6

Jak dobrać moduł komfortu

: 09 sty 2012, 13:30
autor: kuba94
Jak w temacie jak dobrać moduł komfortu i jakie są procedury kodowania. Może już ktoś to wymieniał ?

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 09 sty 2012, 14:00
autor: Kiler
http://furmanka.blogspot.com/2009/01/mk ... ntral.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

dużo wiadomości tez tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39087" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; i tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39003" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 09 sty 2012, 14:25
autor: kuba94
dzięki za podpowiedź wiem już jaki mam szukać moduł

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 20 lut 2012, 21:16
autor: jurgeen
Ja mam taki mały problemik. Zakupiłem moduł komfortu 1K0 959 433 BT 19 byte.
Wyczytałem na nim że jest pod auto 2 drzwi (KSG MAX 2tuerer). Mój moduł akurat z tego co wiem pochodzi z Golfa, ale wyszperałem jeszcze na allegro moduł z tourana o tym samym numerze, i gość odczytał mi z niego, że tam też jest 2tuerer. Touran jak wiadomo furtek ma 4, a gościu mówił mi, że w tym touranie była elektryka z tyłu. Wiarygodny, bo wystawione ma części tylko z tego tourana, a do tego mówi, że u siebie ma identyczny i śmiga wszystko.
Tak więc drogie Bravo, czy ten moduł da się zamontować w Golfie 4 drzwi? Może ktoś ma taki u siebie?

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 20 lut 2012, 21:40
autor: Krzycho
da się, u mnie śmiga taki w oryginale z elektryką z tyłu

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 22 lut 2012, 0:21
autor: mwsoft
Krzycho pisze:da się, u mnie śmiga taki w oryginale z elektryką z tyłu
To zależy od generacji sterowników drzwi ;]
Zamiana była koło 2005/2006 i zamki tylnych furtek sterowane zaczęły być z ich sterowników.
W starszym rozwiązaniu przednie zamki sterowane są ze sterowników drzwi, ale tylne niezależnie czy jest elektryka czy nie - były podciągnięte do komfortu.

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 22 lut 2012, 9:58
autor: Kuba87
To trzeba szukać po d daną częstotliwość tak? a skąd sprawdzić jaką mam. Pewnie nie doczytałem :mrgreen:

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 22 lut 2012, 10:26
autor: kuba94
masz napisane w pilocie jak rozłożysz na racie po numerach modułu prze ETKA

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 22 lut 2012, 14:32
autor: jurgeen
czyli w golfie 2005r nie zadziała taki moduł? ech...

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 22 lut 2012, 17:40
autor: 1 6 D
Na Europę jest częstotliwość 434 zazwyczaj, USA ma 315.

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 03 mar 2012, 8:48
autor: BRUNO55
Pokusiłem się o częściowe uzupełnienie istniejącego na forach wykazu. Uzupełnienie robiłem na podstawie ETKA.
Może będzie to pomocne i może ktoś jeszcze to uzupełni
.
1K0-959-433-C ; 12 Byte
1K0-959-433-H ; 13 Byte
1K0-959-433-J ; 13 Byte
1K0-959-433-S ; 13 Byte
1K0-959-433-T ; 13 Byte ; PR-5D1
1K0-959-433-AF ; 14 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-AH ; 14 Byte
1K0-959-433-AJ ; 14 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-AK ; 14 Byte ; PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-AM ; ?? Byte ; PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-AQ ; 19 Byte
1K0-959-433-AR ; 19 Byte ; PR-5D1
1K0-959-433-AS ; 19 Byte
1K0-959-433-AT ; 19 Byte; PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-BK ; 13 Byte
1K0-959-433-BL ; 13 Byte PR-5D1
1K0-959-433-BT ; 19 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-CA ; 19 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-CB ; 19 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-CD ; 19 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-CL ; 19 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-CM ; 14 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-CP ; 14 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-CR ; 19 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-CT ; 19 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-DA ; 19 Byte


CZĘSTOTLIWOŚCI (piloty):
PR-5D1: 434 Mhz
PR-5D2: 315 Mhz, "NAR"
PR-5D3: 315 Mhz, "J"
PR-5D5: 315 Mhz, "ROK"
PR-5D9: 433,92 Mhz, "RC"

moduł komfortu brak komunikacji

: 05 lis 2014, 17:57
autor: Mettenoos
Kolega w passacie FL kombi 2004 rok wymienił komfort bo poprzedni od dostającej się wody z podszybia skorodował, niby dobrał o takim samym numerze OEM, problem jest taki że:
1/ jak chce otworzyć od wewnątrz guzikiem w drzwiach tylną klapę to blokuje się cały centralny zamek
2/ jak z zewnątrz naciśnie na tylnej klapie guzik jej otwierania to włączają się kierunkowskazy :D
3/ cały czas w dzrwiach kierowcy mruga czerwona dioda alarmu, czy zapłon włączony czy wyłączony, czy drzwi otwarte czy zamknięte - ciągle mruga
4/ jak drzwi przez kilkanaście sekund otwarte to włączają się awaryjne /wychodzi na to że alarm
5/ podstawową kwestią po wymianie komfortu jest fakt niedziałającego centralnego zamka z pilota, generalnie cały pilot nie działa zdalnie, natomiast wkładając kluczyk w zamek w drzwiach i przekręcając to central działa normalnie, czy po wymianie komfortu trzeba zrobić procedurę dopasowania kluczyka?

Poza tym mówi że ma mnóstwo błędów; od braku komunikacji z modułem komfortu, potem jakiś błąd po CAN poprzez zestaw wskaźników, jakiś błąd informujący o problemie z kablem jednoprzewodowym. Niestety na chwilę obecną nie mam scanu VCDS, jak tylko będę miał możliwość to podrzucę. Czy na chwilę obecną macie jakieś pomysły?

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 05 lis 2014, 20:50
autor: tomaszkowal
A ten moduł to z pewnej ręki, może jest "walnięty".

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 05 lis 2014, 21:02
autor: Dexter23pl
mnie się wydaje że koduje się do komforutu piloty jak sama nazwa wskazuje. ale .... ?

Re: Jak dobrać moduł komfortu

: 05 lis 2014, 21:35
autor: edzio
inaczej jednym pilotem ,otwierał by wszystkie passaty na parkingu