Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By Kiler -  09 sty 2012, 14:00
 wielkopolskie
#59162
http://furmanka.blogspot.com/2009/01/mk ... ntral.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

dużo wiadomości tez tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39087" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; i tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39003" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
By jurgeen -  20 lut 2012, 21:16
 pomorskie
#63244
Ja mam taki mały problemik. Zakupiłem moduł komfortu 1K0 959 433 BT 19 byte.
Wyczytałem na nim że jest pod auto 2 drzwi (KSG MAX 2tuerer). Mój moduł akurat z tego co wiem pochodzi z Golfa, ale wyszperałem jeszcze na allegro moduł z tourana o tym samym numerze, i gość odczytał mi z niego, że tam też jest 2tuerer. Touran jak wiadomo furtek ma 4, a gościu mówił mi, że w tym touranie była elektryka z tyłu. Wiarygodny, bo wystawione ma części tylko z tego tourana, a do tego mówi, że u siebie ma identyczny i śmiga wszystko.
Tak więc drogie Bravo, czy ten moduł da się zamontować w Golfie 4 drzwi? Może ktoś ma taki u siebie?
By mwsoft -  22 lut 2012, 0:21
 dolnośląskie
#63362
Krzycho pisze:da się, u mnie śmiga taki w oryginale z elektryką z tyłu
To zależy od generacji sterowników drzwi ;]
Zamiana była koło 2005/2006 i zamki tylnych furtek sterowane zaczęły być z ich sterowników.
W starszym rozwiązaniu przednie zamki sterowane są ze sterowników drzwi, ale tylne niezależnie czy jest elektryka czy nie - były podciągnięte do komfortu.
Awatar użytkownika
By BRUNO55 -  03 mar 2012, 8:48
 kujawsko-pomorskie
#64305
Pokusiłem się o częściowe uzupełnienie istniejącego na forach wykazu. Uzupełnienie robiłem na podstawie ETKA.
Może będzie to pomocne i może ktoś jeszcze to uzupełni
.
1K0-959-433-C ; 12 Byte
1K0-959-433-H ; 13 Byte
1K0-959-433-J ; 13 Byte
1K0-959-433-S ; 13 Byte
1K0-959-433-T ; 13 Byte ; PR-5D1
1K0-959-433-AF ; 14 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-AH ; 14 Byte
1K0-959-433-AJ ; 14 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-AK ; 14 Byte ; PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-AM ; ?? Byte ; PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-AQ ; 19 Byte
1K0-959-433-AR ; 19 Byte ; PR-5D1
1K0-959-433-AS ; 19 Byte
1K0-959-433-AT ; 19 Byte; PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-BK ; 13 Byte
1K0-959-433-BL ; 13 Byte PR-5D1
1K0-959-433-BT ; 19 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-CA ; 19 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-CB ; 19 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-CD ; 19 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-CL ; 19 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-CM ; 14 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-CP ; 14 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-CR ; 19 Byte PR-5D1, PR-5D9
1K0-959-433-CT ; 19 Byte PR-5D2, PR-5D3, PR-5D5
1K0-959-433-DA ; 19 Byte


CZĘSTOTLIWOŚCI (piloty):
PR-5D1: 434 Mhz
PR-5D2: 315 Mhz, "NAR"
PR-5D3: 315 Mhz, "J"
PR-5D5: 315 Mhz, "ROK"
PR-5D9: 433,92 Mhz, "RC"
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  05 lis 2014, 17:57
 pomorskie
#149515
Kolega w passacie FL kombi 2004 rok wymienił komfort bo poprzedni od dostającej się wody z podszybia skorodował, niby dobrał o takim samym numerze OEM, problem jest taki że:
1/ jak chce otworzyć od wewnątrz guzikiem w drzwiach tylną klapę to blokuje się cały centralny zamek
2/ jak z zewnątrz naciśnie na tylnej klapie guzik jej otwierania to włączają się kierunkowskazy :D
3/ cały czas w dzrwiach kierowcy mruga czerwona dioda alarmu, czy zapłon włączony czy wyłączony, czy drzwi otwarte czy zamknięte - ciągle mruga
4/ jak drzwi przez kilkanaście sekund otwarte to włączają się awaryjne /wychodzi na to że alarm
5/ podstawową kwestią po wymianie komfortu jest fakt niedziałającego centralnego zamka z pilota, generalnie cały pilot nie działa zdalnie, natomiast wkładając kluczyk w zamek w drzwiach i przekręcając to central działa normalnie, czy po wymianie komfortu trzeba zrobić procedurę dopasowania kluczyka?

Poza tym mówi że ma mnóstwo błędów; od braku komunikacji z modułem komfortu, potem jakiś błąd po CAN poprzez zestaw wskaźników, jakiś błąd informujący o problemie z kablem jednoprzewodowym. Niestety na chwilę obecną nie mam scanu VCDS, jak tylko będę miał możliwość to podrzucę. Czy na chwilę obecną macie jakieś pomysły?