Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By kais12 -  15 sty 2012, 18:47
 -------
#59776
Witam.Jaki podpowiecie alarm zamontować do WV GOLF 5 105KM 2006 .Taki żebym nie miał z nim problemów i z elektryką .Z góry dzięki
By stepniak.p -  15 sty 2012, 19:12
 -------
#59779
moim zdaniem najlepiej mieć oryginał ! (taki teraz Krzycho montuje)
ja mam jakiegoś DOGa z kartą..... karta została wyeksmitowana z auta zaraz po zakupie :evil:
a teraz zastanawiam się nad wycięciem go z auta....kilometry kabli itp.

co oryginał to oryginał ! :wink:
By Kiler -  15 sty 2012, 19:17
 wielkopolskie
#59780
Też myślę o założeniu org alarmu. To może rozwiniemy trochę ten temat - co trzeba mieć i jak wszystko połączyć żeby mieć fabryczny alarm (tak się składa ze w słupku mam podwójny przycisk ale nigdzie nie podłączony :lol: )
By kupszczelisty -  15 sty 2012, 19:53
 wielkopolskie
#59786
Serwisy VW zakładają DOGa
By pietrekth7 -  16 sty 2012, 12:49
 łódzkie
#59864
kupszczelisty pisze:Serwisy VW zakładają DOGa
Miałem DODa i były z nim same problemy a dokładniej z kartą anty napadową (odcinał sam zapłon gdy auto pracowało na wolnych obrotach)

Odradzam ten alarm :wink:
By mwsoft -  16 sty 2012, 13:24
 dolnośląskie
#59865
Heh... z tym DOGiem to paranoja - ale takie są efekty rządów Kulczyka w VW.
Mój też wyjechał z salonu z DOGiem - jak zobaczyłem jak to jest zamontowane i podłączone to mi ręce opadły...
Nie miałem wersji anty-napadowej (choć miał odcięcie zasilania ECU) to i tak ciągle były z nim jaja - włączał się sam, migał awaryjnymi itp...

Teraz powinni przestać odstawiać takie maniany i jak ktoś zamówi auto z alarmem to dostanie alarm fabryczny.

A alarm fabryczny składa się z kilku elementów
- syrenka zamontowana pod prawym przednim błotnikiem
- przycisk dezaktywacji w lewym środkowym słupku na dole
- czujniki dozoru wnętrza i przechyłu (anty-holowania)
* osobno czujnik holowania montowany za schowkiem + tylna lampka z czujnikami dozoru wnętrza
* zintegrowany moduł dozoru wnętrza + przechyłu wyglądający jak dodatkowa lampka, montowany z boku w podsufitce
* lampka z Mk6 (vide Krzycho) ze zintegrowanymi powyższymi

W poprzedniej generacji (MKIV, B5 itp.) alarm fabryczny był trochę do kitu, bo wystarczyło przekręcić łamakiem zamek w drzwiach i alarm rozbrajał się całkowicie.
U nas po otwarciu drzwi kluczem a nie pilotem, mamy 15s na przekręcenie zapłonu - jeśli immobilizer nie rozpozna prawidłowego kluczyka, alarm zacznie wyć.

Poza alarmem - OBOWIĄZKOWO trzeba przenieść / odciąć złącze diagnostyczne, bo tak to złodziej najpewniej będzie miał rozbrajarkę do fabrycznych alarmów, pewnie nawet zintegrowaną z obejściem IMMO :)
Awatar użytkownika
By Krzycho -  16 sty 2012, 14:37
 małopolskie
#59869
co do fabrycznego alarmu postaram się wszystko opisać jak tylko założę to u siebie :) po sobotnim wymarznięciu 1/3 alarmu założona :)
By Kiler -  16 sty 2012, 15:50
 wielkopolskie
#59871
akurat alarm traktuje bardziej jako odstraszacz małolatów którzy chcą ukraść radio niż jako ochrona przed profesjonalnymi złodziejami . Ale i tak chciałbym zachować mojego RNSa :lol:
Krzycho pisze:co do fabrycznego alarmu postaram się wszystko opisać jak tylko założę to u siebie :)
to może chociażby od czego zacząć ?? żebym mógł poszukać i pokompletować części bo to pewnie trochę potrwa
Ostatnio zmieniony 16 sty 2012, 15:54 przez Kiler, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Krzycho -  16 sty 2012, 16:04
 małopolskie
#59873
wieczorem napiszę zestaw części
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  16 sty 2012, 17:27
 pomorskie
#59878
te wszystkie alarmy są nic nie warte, lepiej zainwestować w inne zabezpieczenia, taniej i skuteczniej
By mwsoft -  16 sty 2012, 19:55
 dolnośląskie
#59882
mettenos pisze:te wszystkie alarmy są nic nie warte, lepiej zainwestować w inne zabezpieczenia, taniej i skuteczniej
Dobrze Killer_NN napisał - ten alarm to tak naprawdę zabezpieczenie przed debilami wybijającymi szyby chętnymi na radio, bo może odstraszy.
Podobnie może spłoszyć złodzieja który będzie łamakiem stacyjkę robił - nawet jak odpali silnik i raczej nie odjedzie wyjącym i migającym autem na miasto ;)
Awatar użytkownika
By Krzycho -  16 sty 2012, 21:42
 małopolskie
#59894
ja miałem taki kaprys aby sobie to zamontować, w głównej mierze chodziło mi o to aby przy zamykaniu auta słyszeć dźwięk potwierdzający jego zamkniecie... a że sie trafiły przy okazji inne elementy więc postanowiłem zrobić sobie całość

a alarm działał tak:
lista rzeczy do skompletowania alarmu:

1K0 951 605 - syrena alarmu
3D0 973 703 - wtyczka do syreny
1K0 951 228 - uchwyt syreny
N 905 113 02 - 2 nity

1K0 907 719 - sensor odholowania
1K0 972 704 C - wtyczka do sensora

1K0 951 177 A - czujnik ochrony wnętrza (ruchu)
1C0 973 119 B - wtyczka do w/w czujnika

1K0 962 109 A - włącznik dezaktywacji powyższych czujników
4B0 971 978 B - wtyczka do w/w włącznika

1K0 972 923 - wtyczka do modułu komfortu (sam moduł jest w samochodzie)

do tego wszystkiego trochę kabli :)
By Kiler -  16 sty 2012, 22:38
 wielkopolskie
#59905
mwsoft pisze: * lampka z Mk6 (vide Krzycho) ze zintegrowanymi powyższymi
to też ciekawe . ale każda lampka z VI to ma czy tylko jakiejś konkretne ??
i ogólnie co w niej jest to "powyższe" ??? :lol:
a generalnie to przód czy tył ???
Awatar użytkownika
By Krzycho -  16 sty 2012, 22:40
 małopolskie
#59907
zamiast tech rzeczy:

1K0 907 719 - sensor odholowania
1K0 972 704 C - wtyczka do sensora

1K0 951 177 A - czujnik ochrony wnętrza (ruchu)
1C0 973 119 B - wtyczka do w/w czujnika


można zastosować przednią lampkę z mk6 :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14