#239724
Ale czego wyjesz tzn. KRZYCZYSZ, trochę etykiety.
Był VW MKV PLUS 1,9 TDI BKC, jest SEAT ALTEA XL 1,8 TSI CDAA
Tak dokładnie o to chodzi. Czyli bez problemu na tym alarmie jest to możliwe? Można obejść homologację e-20, którą sobie unia wymyśliła (bo zgaśnięcie auta jest niebezpieczne)? Czyli delikatnie inaczej podpinam niż w instrukcji (która podobno będzie szczegółowa) i to nie będzie jakaś wielka trudność?Dexter23pl pisze:Chodzi o antyporwanie? żeby silnik zgasł po chwili bez naciśnięcia guzika autoryzacji?
To tyko zależy od tego jaki obwód będziesz miał podłączony do przekaźnika odcięcia.
Więc tak: Instrukcja jest podana na aukcji czyli: http://www.anwo.net.pl/aukcje/bp2ht/BP2HT-IO.pdfDexter23pl pisze:Jak dostaniesz opis podłączenia to daj fotę bo często idą na łatwiznę i każą dawać 4 diody i lutować się tym do kabli od
Funkcja 8 - wyjście dodatkowecbool333 pisze:Więc tak: Instrukcja jest podana na aukcji czyli: http://www.anwo.net.pl/aukcje/bp2ht/BP2HT-IO.pdfDexter23pl pisze:Jak dostaniesz opis podłączenia to daj fotę bo często idą na łatwiznę i każą dawać 4 diody i lutować się tym do kabli od
Rozmawiałem z gościem przez telefon tłumaczyłem i musiał się dzień zastanowić mimo że to oni sami je produkują. Na drugi dzień powiedział -nie ma szans aby to zrobić na tym alarmie bez zmiany oprogramowania, a tego dla jednego egzemplarza nie opłaca się zmieniać. Lipa