Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By yox2014 -  07 lut 2018, 7:32
 spoza Polski
#261783
eRR pisze:
06 lut 2018, 20:49
Ja będę wymieniał obudowę licznika, bo mam popękaną a kupiłem w dobrym stanie. Jak wyciągnę licznik z auta na jakieś 20 minut i z powrotem zamontuję to nic się nie zresetuje, poprzestawia?
... o ile odłączysz aku to nic sie nie stanie ;) inaczej zawoła o kod do radia oraz adaptacje ABS
Awatar użytkownika
By Cimek -  07 lut 2018, 15:00
 opolskie
#261789
Nic się nie stanie, do czasu włączenia zapłonu. Aku nie musisz rozpinać. Było o tym wcześniej.
By eRR -  08 lut 2018, 19:26
 dolnośląskie
#261837
"Nic poważnego" "do czasu włączenia zapłonu"

Czyli co? Jakieś kontrolki będą się świecić?
By Minvoo -  21 lut 2018, 20:59
 wielkopolskie
#262214
Witam,
czytałem kiedyś, że liczniki w golfach V lubią zanikać. U mnie było to samo. Jednak teraz zamiast zanikać, od samego początku każdy piksel świeci się na czerwono - jest to troszkę uciążliwe, bo nie widać przebiegu auta.
Może to być czymś spowodowane, czy po prostu wyświetlacz zdechł?
Podejrzewam, że muszę wymienić całe zegary. I tutaj moje pytanie - czy wystarczy kupić zegary z takim samym kodem i wymienić i już wszystko będzie banglać? Jest jakaś różnica pomiędzy licznikami do manuali, a automatów?
Czy pasują liczniki z innych modeli aut, np 1.9 TDI?
Przy zmianie licznika sugerować się 1/2 FIS lub Full FIS czy to bez znaczenia?

Edit: Dziś jeździłem i przez chwilę licznik pojawił się, ale zamiast godziny, miałem krzaki no i standardowo zanikający do środka obraz, teraz znowu wszystko na czerwono.
By matmixmix -  03 kwie 2018, 22:47
 dolnośląskie
#263579
witam. wymienilem licznik w golfie 5 na ful fis. nie mialem wczesniej nic . zadnego komputera. zalozylem manetke , modul kierownicy bo stary byl bez zadnych dodatkowych funkcji. licznik juz siedzi z tym ze mam maly problem ze wspomaganiem. dziala na pol gwizdka i swieci sie kierownica na zolto. nie moge zrobic adaptacji czujnika kata skretu. czy problem moze byc w tasmie airbagu ? zapewne mam stary typ tasmy a modul jest nowszy. czy moze byc winna tasma calego zmieszania ? prosze o rady
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  04 kwie 2018, 14:20
 śląskie
#263598
sterowniki pod kierownica miały dwie wersje do obsługi taśmy.
jakie oznaczenie masz sterownika pod kierownica a jakie oznaczenie taśmy zwijaka lub jakie miałeś oznaczenie starego sterownika pod kierownica?
By matmixmix -  04 kwie 2018, 21:13
 dolnośląskie
#263636
temat juz ogarniety. wymiana tasmy na nowsza zalatwila sprawe :). wszystko dziala tylko mam problem z wejsciem do menu mfa. przytrzymuje przicisk na manetce i nic sie nie dzieje :fluff:
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  25 maja 2018, 20:37
 śląskie
#265091
nie da rady tym, a jeśli masz 2007r to licznik starszy niż Maj 2006 nie podejdzie do twojego auta ale nie jestem pewien. Do starszego auta podejdzie młodszy licznik ale odwrotnie już nie,
Awatar użytkownika
By przemo564 -  25 maja 2018, 21:01
 łódzkie
#265094
licznik jest z 2007 od @tajpej

A jest jakiś 1 interfejs którym to ogarnę?

Bo byłem w VW Krotoski Cichy i niestety nie potrafili zgrać immo na nowy licznik :wall:
to jest aso :wall:
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  25 maja 2018, 23:45
 śląskie
#265097
W aso nie mają glowy do takich rzeczy.
Kabel który to ogarnie po obd to koszt w okolicy 1tys zl. A taki co zrobisz po wylutowaniu pamieci z licznikow to z ok 50zl.
Napisz ko Krzycho co i jak.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 23