Wczoraj musiałem czyścić zamek tylny, bo przestał zamykać, przy okazji sprawdziłem miernikiem wszystkie miktostyki, wszystkie działają jak trzeba, ale nie w tym rzecz
... zastanawiam się po co jest tam switch od funkcji SAFE lub AUTO LOCK (nie wiem jak to się w golfie nazywa) mimo że ta opcja jest do włączenia i działa, do switcha nie dochodzi kabelek (pin z zamka nr.5 jak najbardziej wychodzi) czyli to zamknięcie nie jest w żaden sposób do sprawdzenia w blokach pomiarowych, ani komfort nie otrzymuje potwierdzenia, że SAFE jest faktycznie włączony
Dodano po 9 godzinach 31 minutach 8 sekundach:
coś tam pomierzyłem i chyba rozgryzłem temat, SAFE jest mierzony na zasadzie rezystancji między pinem 6 i 3
Zamek
otwarty 0.5 ohm
zamknięty 190 ohm
SAFE 0 ohm
Dodano po 10 minutach 12 sekundach:
Tak mnie to interesuje bo mam błędy w przednich drzwiach przez co nie migają mi kierunki jak zamykam auto, zamki zamienniki skv i cos mi się wydaje że będzie to spowodowane nieprawidłową opornością po zamknięciu, przedni zamek też mierzyłem oryginał i ma też po zamknięciu 180ohm tylko tutaj już jest to mierzone między pin 3 i 8. Trzeba będzie kiedyś pomierzyć te zamienniki