Ja juz kilka lusterek rozbieralem.
-lusterko najpierw odchylasz masymalnie ( w strone silnika )
-najlatwiej powoli ciagnac obudowe ku gorze ( jest ona na zatrzaskach wobec czego uzywalem dosyc szerokiegko plaskiego srubokreta ktory byl owiniety w jakis material aby niczego nie porysowac )srubokret lekko umieszczalem miedzy kierunkowskazem aobudowa
-po zdjeciu obudowy powoli sciagaszsame lusterko ktore jest zamontowane na trzy zatrzaski do silniczka sterujacego.
-odlaczasz dwa kabelki ktore sluza do podgrzewania .
-zdejmujesz ramke
-pozniej bedziesz potrzebowal klucza imbusowego, aby odkrecic silniczek jest on zamontowany na 3srubkach.
-odkrecasz kierunek od takiego dolnej podstawki po czym sam kierunek bedzie ci wisial na kabelku zasilajacym diody.
-jezeli chcesz zachowac stary kierunek to z gory ci mowie jest dosyc ciezko wyciagnac kabelek z wtyczki ,w wiekszosci przypadkow wyciagajac go na sile wyginaszdruciki w kierunku ( jesli masz nowasztuke tojest to obojetne
)
I to na tyle
i montujesz wszystko w odwrotnej kolejnosci .
Tak jak powyzej juz wspominano dobrze jak jest to robione w miare cieply dzien wowczas plastik jest bardziej gietki i tak szybko nic nie peknie.
Ostatnia opcja jakbys byl w wawie to moge ci szybko ogarnac
Pozdrawiam.
Tu masz jeszczemanula z zdjeciami
http://anleitungen.team-dezent.at/g5_spiegelkappen.pdf