Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By dziadol -  05 lut 2013, 18:03
 kujawsko-pomorskie
#92019
Panowie szlag mnie trafia z klapą od silnika..
Na FIS (pełen)pokazuje czerwoną klapę od komopy silnika jak by była niezamknięta....
Otwieram zamykam i nieraz mryga ze jest otwarta a zaraz gaśnie jako zamknieta...i ponownie się pali. O co LOTTO....
Gdzie jest czujnik czy wyłacznik od klapy, aby go potrktować jakimś WD....Przegladałem tematy lecz nie widze tematu gdzie jest on zlokalizowany..

Pozdro....
By maverick -  05 lut 2013, 19:08
 lubelskie
#92028
dziadol pisze:Panowie szlag mnie trafia z klapą od silnika..
Na FIS (pełen)pokazuje czerwoną klapę od komopy silnika jak by była niezamknięta....
Otwieram zamykam i nieraz mryga ze jest otwarta a zaraz gaśnie jako zamknieta...i ponownie się pali. O co LOTTO....
Gdzie jest czujnik czy wyłacznik od klapy, aby go potrktować jakimś WD....Przegladałem tematy lecz nie widze tematu gdzie jest on zlokalizowany..

Pozdro....
Bo sie pewnie przewod przelamal,albo ten maly wlacznik sie wypiál z zamka.
Nie panikuj,zeby tylko takie problemy w golfach byly.... :mrgreen:
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  05 lut 2013, 20:49
 śląskie
#92039
klapa była w maluchu

jak by szwankował sam włacznik w zamku to odłączyć całkiem lub skręcic na barana, chyba na barana jak jest skręcone to się "klapa" nie świeci.
Awatar użytkownika
By BRUNO55 -  06 lut 2013, 7:56
 kujawsko-pomorskie
#92072
unseen pisze:W golfie V jeszcze nie sprawdzalem ale w poprzednich dalo sie regulować zamek i jeśli nie jest faktycznie kabelek lub mikrostyk to pewnie powinno wystarczyc wyregulowanie góra dół .
Działanie mikrowyłącznika w zamku nie ma nic wspólnego z regulacją zamka. To jest uszkodzony mikrostyk lub kabelek mikrowyłącznika . Ja to przerabiałem w poprzedniej piątce. Mnie udało się dolutować kabelek chociaż było trudno. Zamek trzeba wyjąć i wszystko będzie wiadomo.
By maverick -  06 lut 2013, 19:04
 lubelskie
#92121
unseen pisze:A ja regulowalem zamek tylnej klapy i jak byl za głęboko to swiecil komunikat o otwartej pomimo ze byla zamknieta czasem wyskakiwal komunikat w czasie jazdy . Czyli w przypadku przedniej klapy bedzie podobnie.
Zamek tylnej klapy zamyka sie na dwa razy.Wlacznik sygnalizuje zamkniecie jak klapa jest zamknieta dopiero na dwa razy.
Jesli wiec masz rygiel na tylnym pasie cofniety za gleboko,wtedy klapa zamknie sie na tylko na raz,przylega ladnie,ale wlacznik widzi ja jako nie zamknietá.
Maska zamyka sie tylko na raz.
By Pablo -  06 lut 2013, 21:15
 małopolskie
#92130
dziadol pisze:Panowie szlag mnie trafia z klapą od silnika..
Na FIS (pełen)pokazuje czerwoną klapę od komopy silnika jak by była niezamknięta....
Otwieram zamykam i nieraz mryga ze jest otwarta a zaraz gaśnie jako zamknieta...i ponownie się pali. O co LOTTO....
Gdzie jest czujnik czy wyłacznik od klapy, aby go potrktować jakimś WD....Przegladałem tematy lecz nie widze tematu gdzie jest on zlokalizowany..

Pozdro....
Spróbuj w momencie zaświecenia się kontrolki na FISie, włączyć wycieraczki przedniej szyby. Jeśli się nie załączą to na bank mikrowyłącznik zamka maski jest uszkodzony.
By dziadol -  11 mar 2013, 8:43
 kujawsko-pomorskie
#94033
Pablo pisze: Spróbuj w momencie zaświecenia się kontrolki na FISie, włączyć wycieraczki przedniej szyby. Jeśli się nie załączą to na bank mikrowyłącznik zamka maski jest uszkodzony.
I tak właśnie jest....Wycieraczki i spryskiwacz nie działa.....Czyli mikrostyk....Ale zapewne jest gdzieś przerwana wiazka, info na MFA nie zawsze pokazuje otwarcie maski...Często jest tak, że cały dzień nic a czasami podczas jazdy mryga co kilka sekund i wyje piszczek......Zabiore się konkretnie za to jak śnieg przestanie sypać i mrozy opadną...Paluchy marzną jak diabli....

Pozdro....
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  11 mar 2013, 10:40
 wielkopolskie
#94039
Witaj

Odłącz czujnik i na chwile będziesz miał po problemie do czasu naprawy zamka/styku , po lewej stronie przy lampie jest kostka od czujnika zamknięcia (działa on tak : gdy przewody są zwarte - Maska otwarta , Przewody rozwarte - Maska zamknięta)

Pozdrawiam Krzysztof
By dziadol -  11 mar 2013, 11:37
 kujawsko-pomorskie
#94043
RekinPoznan pisze:Witaj

Odłącz czujnik i na chwile będziesz miał po problemie do czasu naprawy zamka/styku , po lewej stronie przy lampie jest kostka od czujnika zamknięcia (działa on tak : gdy przewody są zwarte - Maska otwarta , Przewody rozwarte - Maska zamknięta)

Pozdrawiam Krzysztof
Dzięki serdeczne za podpowiedz....Sprawdze to dzisiaj...Widziałem przy lewej lampie kostkę lecz nie byłem pewien od czego ona jest....Czyli wypnę wtyk i bedzie cały czas pokazywało jako maska zamknieta i ni bedzie mnie nerwował piszczek....tak..???

Pozdro...
By pazdzioszek84 -  11 mar 2013, 18:52
 -------
#94058
Koledzy ja mam następujący problem z maską. Otóż co jakieś 100km zapala mi się żółta lampka od oleju. Dowiedziałem się winny za ten stan jest czujnik otwarcia maski. Wystarczy otworzyć maskę odczekać parę sekund i zamknąć maskę i kontrolka znika. Dodam iż poziom oleju jest ok.
Gdy mam otwartą maskę nie pokazuje mi na desce, że maska jest otwarta.Dowiedziałem się również, że tego czujnika w zamku nie da się zmostkować tylko należy wymienić zamek na nowy lub używka z dobrym mikrostykiem. Miał ktoś podobny problem?
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  11 mar 2013, 23:26
 śląskie
#94083
Muj gofer miał taki problem z tego co mi szwagier opowiadał i w ASO na szybko skręcili mu na barana przewody od zamka maski i działało to tak przez dwa lata. Ja na jesien to zrobiłem jak miało być fabrycznie i jest OK.
Wyjołem zamek i wyciągłem ten mikrostyk i wyskrobałem z żywicy co jest zalany dwa przewody i dolutowałem jak było.
Działa do dziś bez problemu.

Co ma informacja zamknięcia maski do kontrolki oleju nie wiem.
Tak samo co ma czujnik temperatóry wody do ASR też nie wiem.

Ktoś nad tym myślał.