Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By Bambus9311 -  06 cze 2019, 18:20
 lubuskie
#274807
Pytanko mam takie do was czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć jak zmienić żeby gniazdo działało po wyłaczeniu zapłonu ? tzn chodzi po prostu o to żeby mi nie odcinało prądu mimo iż jest kluczyk w stacyjce
Awatar użytkownika
By wojtas4589 -  06 cze 2019, 18:53
 warmińsko-mazurskie
#274810
Bambus9311 pisze:
06 cze 2019, 18:35
A tak dokładniej można prosić :wacko: Ten pin zmienić pod masaką w skrzynce czy w tej wewnątrz ?
W tej w środku, musisz się do niej dobrać od tyłu i wyjąć jeden kabelek ten od zapalniczki (znajdź sobie bezpiecznik który odpowiada za zapalniczkę) i przełożyć go w tę samą skrzynkę tylko w inne miejsce w którym jest zasilanie na stałe. Zakładam, że wiesz jak sprawdzić gdzie jest zasilanie na stałe? Robiłem to u siebie tylko w odwrotną stronę :) korzystałem z opisu który znalazłem na forum turana, jak odnajdę ten tutorial to wkleję Ci link.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2019, 19:26 przez wojtas4589, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By pikam -  27 gru 2019, 11:40
 lubelskie
#279250
Mam małe pytanie do szanownego grona. :hi:

Od kilku miesięcy mam wrażenie, że coś nie do końca łączy mi w gnieździe zapalniczki (to przy popielniczce tunelu środkowego) - muszę kilkukrotnie poruszać wtyczką od ładowarki by "zaczęła" podawać prąd - zatem:
1. czy da się to jakoś wyregulować - bo może jakieś blaszki się rozlazły w środku? :wacko: (tu zdjęcie poglądowe https://allegro.pl/oferta/tunel-srodkow ... 8758313251)

2. jeśli pkt.1 nie wypali to czy jest możliwość wymiany samego gniazda zapalniczki - czy też muszę kupić cały panel tunelu środkowego?

3. zasadnicze pytanie - jak się dobrać do tego panelu środkowego tunelu, by nie połamać zaczepów, plastików, itp ? :fluff:
Awatar użytkownika
By Cimek -  27 gru 2019, 17:13
 opolskie
#279255
@pikam
1. Spróbuj podgiąć, to nic nie kosztuje.
2. Tak, jest możliwość wymiany samej zapalniczki.
3. Żeby dostać się tam gdzie jest gniazdo zapalniczki, podciągasz mieszek drążka zmiany biegów i pokażą Ci się 2 śruby torx25. Je odkrecasz i schowek do góry, i lekko do siebie, bo z tyłu jest zaczep pozycjonujący.
Awatar użytkownika
By Cimek -  28 gru 2019, 10:26
 opolskie
#279270
@A-R-T-U-R Jak wyciągniesz ten schowek, to całą zapalniczkę musisz przekręcić, taki ząbek musi wejść we wcięcie półki i wypychasz od spodu. No tak jak przy wymianie żaróweczki. Obrazek
@pikam Pardon, nie doczytałem że masz PLUSa :wall:
Awatar użytkownika
By Cimek -  08 sty 2020, 6:27
 opolskie
#279411
@A-R-T-U-R Tak pracują myśliciele w VW :-/ nie zagłębiałem się w mk6, ale wydaje mi się że jeżeli występuje schowek zamiennie z popielniczką, to raczej nie musisz kupować całości :hmmm: jak np stabilizator przód i jego nieszczęsne gumy. Dobra, mnie to nic już chyba nie zdziwi w ich "udoskonaleniach".

Ewentualnie załóż z mk5 :tooth: różnica podobno tylko w ilości miejsc na przyciski.
By bidziss -  08 sty 2021, 18:38
 małopolskie
#284649
Witam Panowie mam następujący problem nie mam zasilania w zapalniczce bezpieczniki są ok. Bo wyciągnięciu kabli z gniazda juZ w nich nie mam zasilania co może byc przyczyną???

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8