Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
#152903
Witam.mam podobny problem co kolega wcześniej,Golf V 2004,Multi climatronik 2 strefy, Kostka przy opornicy 4 przewody,gróby plus z bezpiecznika 22 jest ok, gruby minus z nadwozia jest ok,cienki sygnałowy od 2-11 volt z potencjometra Climatronika też jest oki czwarty cienki przewód z climatronika na którym jest +- 10volt .opornica ma mały przekaźnik który załącza się co około 2 minuty na 3 sekundy. Czy ktoś podpowie jakie napiecie ma być na tym przewodzie???????????? Wszystko wydaje się ok, ale tak nie jest. na panelu jest stały błąd 4F9-0Ah.reset nic nie pomaga. został założony nowy wentylator z opornicą elektroniczną jako zestaw. panel climatronika sprawdzony, przelutowana płytka głowna panelu, i lipa. wentylator dostaje napięcia na 3 przewody. sam silnik bez opornicy kręci się na krótko z aku. Stawiam browara za pomoc z tym kabelkiem co mam na nim 10 volt. Jakie powinien mieć napięcie sterujące??????????????????
Awatar użytkownika
By kamil92x -  30 gru 2015, 17:09
 mazowieckie
#207471
Podepnę sie pod temat.
Od jakiegoś czasu mam problem z nawiewem, raz działa raz nie. Dziś się za to zabrałem i na regulatorze na wejściu i wyjsciu mam dwa plusy. Po odpięciu kostki wejsciowej jest i plus i masa, ale po podłączeniu na krótko pod tą kostkę wentylatora robią się znowu dwa plusy. Ogólnie wentylator po podpięciu do aku działa
I teraz nie wiem czy to wina tego regulatora co jest przy wentylatorze czy szukać problemu dalej.
#207506
kamil92x pisze:Podepnę sie pod temat.
Od jakiegoś czasu mam problem z nawiewem, raz działa raz nie. Dziś się za to zabrałem i na regulatorze na wejściu i wyjsciu mam dwa plusy. Po odpięciu kostki wejsciowej jest i plus i masa, ale po podłączeniu na krótko pod tą kostkę wentylatora robią się znowu dwa plusy. Ogólnie wentylator po podpięciu do aku działa
I teraz nie wiem czy to wina tego regulatora co jest przy wentylatorze czy szukać problemu dalej.
jeśli chodzi o rezystor dmuchawy w nawiewie manualnym 1,2,3,4 to tak to ma wyglądać jak napisałeś.
Awatar użytkownika
By JanosikGTI -  08 paź 2016, 19:03
 mazowieckie
#240508
Witam, mam problem.
W dniu dzisiajszym nawiewy przestały dmuchać.
Regulacja niby działa ale cyferki które oznaczają ustawioną temperature sie nie podświetlaja.
W czym moze byc problem?
Jakiś bezpiecznik?
Proszę o pomoc bo niestety ale ciężko się jeżdzi z zaparowanymi szybami
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  09 paź 2016, 11:10
 śląskie
#240531
Sprawdź bezp; 4, 16, 46.
jak będzie spalony 4 i po wymianie znów się spali to szukaj zwarcia na wiązce pod maską, często przeciera się pod podstawą akumulatora. bezpiecznik 4 zasila również czujnik ciśnienia który jest na wyjściu chłodnicy klimatyzacji.