Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By chrisdgl -  19 lip 2018, 15:57
 dolnośląskie
#266810
Witam wszystkich. Mam pewien problem, który się ciągnie z trzy lata. Mam golfa V z silnikiem 1.4 TSI 122 KM, a problemem jest ciągłe stukanie i nie wiadomo skąd te stukanie dobiega gdyż samochód był diagnozowany przez całą flotę mechaników, a diagnoza zawsze inna i do tej pory nie wiadomo co to jest. Pół roku temu wymieniłem całe zawieszenie przód oraz tył na gwintowane, są założone nowe łączniki stabilizatora oraz nowe poduszki amortyzatorów. Wymieniłem także gumowe tuleje na przodzie, które znajdują się w aluminiowej obudowie. Będąc ostatnio na trzepakach na stacji diagnostycznej też nie wiedzieli co to jest ale dowiedziałem się że auto "igła", żadnych luzów, drążki kierownicze też ok. Ogólnie diagnozy były takie jak: luźne śruby na sankach, luźne śruby na górnych mocowaniach amortyzatorów, luzy na maglownicy a ostatnio powiedziano mi że mam luzy w skrzyni (chyba na dyfrze). Jak auto postoi całą noc to z rana styków nie słychać ale wystarczy troche pojeździć i zaczyna się hałas, gdyż czasami stuki są tak głośne że słychać je nie tylko w kabinie ale także na zewnątrz. Słychać je przy słabym jak i mocnym hamowaniu, przy jeździe po dziurach nawet jak jadę bardzo powoli a także przy skręcaniu podczas jazdy jak i przy skręcaniu w miejscu. Nie stuka jak jadę cały czas ze stałą prędkością po równej drodze i przede wszystkim cały czas prosto. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu co może być przyczyną, ktoś może ma lub miał podobny problem.
Z góry dziękuję :D