Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
Awatar użytkownika
By hudy017 -  28 sie 2015, 15:08
 pomorskie
#190598
glodek pisze:Taki urok tych skrzyń 6bieg - synchronizator naprawa ok 1000zl wiec lepiej kupic nowsza ;) (z mniejszego przelotu) ja wymieniałem u siebie z tego samego powodu nowa 1500 z montażem (po przelocie 50tys) a za stała dostałem 900zl jakaś firma z wawy skupuje ale nie pamietam nazwy (wystawiłem na alledrogo i sami sie odezwali) nie warto robic starej !!


Sent from my iPhone using Tapatalk
powiem ci ze bardzo tanio cie to wyszło, sam olej oryginalny 300zł+montaż pewnie ok600zł, gdzi znalazłeś taką tanią skrzynię???daj namiary :)
Awatar użytkownika
By glodek -  28 sie 2015, 15:21
 wielkopolskie
#190604
Szczerze problem ze skrzynią miałem od 2 lat ale nauczyłem się z nim żyć - (zgrzytanie między 1 a 2) wymieniłem tylko olej i nuczyłem się zmieniać biegi w odpowiedniej skali obrotów (bez zgrzytu) żona miała więcej problemów :)

Tak więc ustaliłem jaka jest najnowsza 6b pod mój motor i szukałem intensywnie trwało to ponad rok :) więc dlatego taka cena :) auto "dawca" miał przelot 350tys 2006 rok ale te ostatnie 50tys przelatał na nowej skrzyni z ASO taki wpis był a sprzedawca nie wiedział co ma ;) - normalnie skrzynia JYJ (taką kupiłem) kosztuje ok 2,5tys
By gabber -  28 sie 2015, 16:44
 lubelskie
#190619
Podłączę się pod temat, co może być przyczyną drżenia lewarka zmiany biegów podczas jazdy na 4 biegu? Tylko na czwórce mi drży jeżeli jadąc puszczę gaz, jeżeli mam wciśnięty to przestaje, lub jak wcisnę sprzęgło.
By fihu -  20 paź 2015, 20:54
 wielkopolskie
#197352
Chciałbym odświeżyć temat i zapytać bardziej doświadczonych kolegów o kwestię linek do wybieraka.
mam z nimi ogromny problem, gdyż zerwane pancerze powodują, że zmiana biegów to istna katorga :(
posiadam VW Golfa V 1.6 8V z 2007r. (kombi) i bezskutecznie poszukuję linek.
w ASO chcą za nie około 700zł, więc interesuje mnie wersja używana (regenerowana?).
nr katalogowe jakie podali mi w ASO:
1) 1K0 711 265 AP
2) 1K0 711 266 R
By Rost -  20 paź 2015, 21:45
 małopolskie
#197363
Panowie mam taki problem nie wchodzi mi( i problem narasta) 3 i 4 bieg. Nie wiem jak rozpoznac czy skrzynia się że tak powiem kończy czy te objawy to juz zwiastują??, nie wspominam nawet o wstecznym bo ten wchodzi dramatycznie-czasem kilka razy sprzęgło i wsteczy żeby zaskoczyło.
Awatar użytkownika
By pitt52 -  21 paź 2015, 10:07
 śląskie
#197425
Rost25 pisze:Panowie mam taki problem nie wchodzi mi( i problem narasta) 3 i 4 bieg. Nie wiem jak rozpoznac czy skrzynia się że tak powiem kończy czy te objawy to juz zwiastują??, nie wspominam nawet o wstecznym bo ten wchodzi dramatycznie-czasem kilka razy sprzęgło i wsteczy żeby zaskoczyło.
Po pierwsze zacznij od regulacji cięgien. Jak to zrobić znajdziesz na forum. Po drugie, jeśli to nie pomoże, to spróbuj wymienić olej w skrzyni. Jak to zrobić znajdziesz na forum. Ja miałem podobne objawy i po wykonaniu tych czynności biegi jak masełko. Jak olej to tylko ori, ale leją również fuchsa i inne i jest ok.
By jimi192 -  12 gru 2015, 21:32
 śląskie
#204864
Witam mam problem z wrzuceniem 5 biegu dzieje sie to tylko gdy chce zredukowac z 6 z kazdego innego biegu nie ma problemu. Dwu mas odpada 10tys. km. temu wymienione kompletne sprzeglo(pękął docisk wymienilem wszystko za jednym razem) moze to kwestia tylko regulacji i czy moge to zrobic sam czy tylko mechanik?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10