Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By maverick -  24 sie 2015, 17:23
 lubelskie
#190022
Co prawda nie w golfie,ale w starym audi powodem nie odbijajacego pedalu byly zuzyte uszczelniacze na pompie sprzegla (tu przy pedale)
Jesli pedal nie odbil i zostal w polowie,to kilkukrotnym mocnym,energicznym "kopnieciu" go (na postoju oczywiscie) wszystko wracalo do normy.
Tak bylo u mnie.Po wymianie uszczelniaczy bylo juz dobrze.
Awatar użytkownika
By hudy017 -  25 sie 2015, 19:01
 pomorskie
#190151
Orientuje się ktoś jaką inną skrzynię mogę włożyć zamiast JCQ 6 biegowej?? ewentualni może jakieś namiary na dobrą firmę regenerującą skrzynie...
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, 19:52 przez hudy017, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  26 sie 2015, 0:45
 śląskie
#190190
Zauważyłem jakiś czas temu że u mnie jest problem z 3 biegiem. Jak się jeździ normalnie to jest oki ale jak przeciągnie się do wysokich obrotów na drugim biegu tak w okolice 4-5 tys obr to 3 wchodzi wg lewarka pomiędzy 1 a 3 i przy dociśnięciu jest hhrrrrr.
trochę to jest obciachowe :tooth:
nie wiem co z tym zrobić...
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  26 sie 2015, 20:32
 pomorskie
#190284
jasne że się da, trzeba tylko wyjąć filtr powietrza z obudową i odhaczyć linki wybieraka, koszt nowego około 500 zł. U mnie objaw był taki że nie wchodziły biegi R, 1, 3 i 5 czyli te "wajchą do przodu" :)

Dodano po 20 sekundach:
Maciej91 pisze: w około 30 min ;)
a nawet szybciej :)
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  26 sie 2015, 21:55
 śląskie
#190302
Mettenoos pisze:jasne że się da, trzeba tylko wyjąć filtr powietrza z obudową i odhaczyć linki wybieraka, koszt nowego około 500 zł. U mnie objaw był taki że nie wchodziły biegi R, 1, 3 i 5 czyli te "wajchą do przodu" :)

Dodano po 20 sekundach:
Maciej91 pisze: w około 30 min ;)
a nawet szybciej :)
Hmmm czyli cos się pewnie wyciera :hmmm: Jak to Polak , rozbiorę to może kiedy i coś nad spawa itp :naughty:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10