Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By jacolowawa -  01 sty 2016, 21:27
 mazowieckie
#207846
A-R-T-U-R pisze:
jacolowawa pisze:Witam
Poszukuję dobrego lakiernika
sprobuj w autopaint niedaleko dworca zachodniego
jacolowawa pisze:dobry warsztat który znacie do wymiany ( regeneracji) turbosprężarki w Warszawie
Pozdrawiam
a tutaj nie Warszawa ale Vtech w Łowiczu.
Dziękuje i pozdrawiam
#208581
Panowie, potrzebuję kontakt do jakiegoś dobrego mechanika z Wawy albo okolic ( najlepiej Mokotów albo okolice). Coś mi się z furą porobiło, wydaje mi się że delikatnie obniżyły sie obroty silnika w każdym razie przenosi mega wibracje na budę. Pomocy!!! Jak nie ma forum to piszcie na priva. Z góry dzięki. :unsure:
By markol4 -  08 lut 2016, 22:39
 mazowieckie
#214654
Hej,

Nie znalazłem lepszego działu to piszę tutaj. Uzbierało się parę rzeczy w moim Golfie do zrobienia. Jakieś blisko 2 lata temu dostał nieco więcej mocy u Mastersa i trochę już wody w Wiśle upłynęło od tamtego czasu. W tej chwili mam wrażenie, że nie zawsze "ciągnie" tak samo mocno. Czasem jest jakby lepiej a czasem słabiej. W związku z tym, oraz paroma innymi rzeczami chciałem wykonać następujące prace serwisowe:
  • przejrzeć kluczowe elementy osprzętu - zwłaszcza związane z turbo - czyli egr i te wszystkie inne zaworki i tajemnicze elementy, które mogą być przyczyna tego, ze jak się "odetka" to ciągnie lepiej a jak nie to gorzej (tu nie wiem - może sama turbina - nie znam się na tyle dlatego szukam specjalisty)
  • ocenić stan wtryskiwaczy/turbiny - niby mam DPF-a i się nie zapycha - wiec na oko wydaje się, ze wtryskiwacze póki pracują w miarę ok. Niemniej jednak chyba przyjrzenie się ich pracy raz na dwa lata nie jest nadmierną zapobiegliwością
  • zdjąć i przeanalizować logi tego co jest + hamownia żeby zobaczyć czy to tylko moje wrażenia czy raczej fakty (z tym słabiej/mocniej). Porównać stan obecny z tym sprzed 2 lat.
  • wymienić rozrząd oraz przy okazji czujnik położenia wałka rozrządu (G40 -zdaje się) - na ciepłym nie zawsze pali na dotyk i ponoć to wina tego czujnika, który jest z kolei trudno dostępny i najlepiej go wymienić przy okazji rozrządu
  • wymienić/uzupełnić płyn chłodniczy, hamulcowy i ewentualnie inne, które trzeba
  • jeśli trafią się po drodze inne nieprawidłowości to też je zdiagnozować i po konsultacji ewentualnie usunąć
Najlepiej rzecz jasna, żeby powyższe czynności serwisowe były wykonane kompleksowo w jednym miejscu. W jednym bo wtedy całość jest ogarnięta i nie powinien pojawić się problem spychologii jednego specjalisty na innego.

W związku z tym chciałem poprosić użytkowników forum o sugestie, gdzie najlepiej się udać celem realizacji wspomnianych już prac. Koszt oczywiście, że jest istotny. Jednak najważniejsze dla mnie jest, żeby to było miejsce, gdzie sprawnie robią dobrą robotę a za wykonywaną pracę pobierają uczciwą i adekwatną zapłatę bez prób "wydojenia" klienta.

Miejsce, którego poszukuje najlepiej żeby było w okolicach (+30 km?) Warszawy.

Ewentualnie mogą być też okolice Torunia lub lokalizacje "po drodze" na trasie pomiędzy tymi miejscowościami. Tutaj jednak zdecydowanie w drugiej kolejności. Głównie dlatego, że jednak wtedy bez pojazdu przynajmniej tydzień (bo to już zabawa z odstawieniem przed weekendem i odebraniem przed kolejnym) no i ewentualne poprawki to znów powracający problem odstawienia/odbioru.

Pozdrawiam!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16