Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By kupszczelisty -  10 paź 2016, 22:01
 wielkopolskie
#240691
Ale, Ruville to ten sam koncern co INA, FAG, LUK, więc nie wiem jak to może być. Chociaż od lat ludzie polecają pompy HEPU.
By R.J.po70 -  27 paź 2016, 18:29
 warmińsko-mazurskie
#241677
:eek: Po przebiegu 55,5 tys. km /auto używane 12 lat/ wg oceny warsztatu samochodowego - cały układ rozrządu kwalifikuje się do wymiany. Nie jestem zorientowany jaki powinien być finalny koszt wymiany kompletnego rozrządu, tj. - ile może kosztować nowy rozrząd, ile robocizna. Jeśli ktoś z forumowiczów dokonywał takiej naprawy, proszę o informację. Będę bardzo wdzięczny i z góry za odpowiedź dziękuję. :clap:
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  27 paź 2016, 18:41
 lubelskie
#241679
R.J.po70 pisze::eek: Po przebiegu 55,5 tys. km /auto używane 12 lat/ wg oceny warsztatu samochodowego - cały układ rozrządu kwalifikuje się do wymiany. Nie jestem zorientowany jaki powinien być finalny koszt wymiany kompletnego rozrządu, tj. - ile może kosztować nowy rozrząd, ile robocizna. Jeśli ktoś z forumowiczów dokonywał takiej naprawy, proszę o informację. Będę bardzo wdzięczny i z góry za odpowiedź dziękuję. :clap:
w 1.6 FSI oryginalne częsci w ASO - ok.800 zł - pakuj tylko ORYGINAŁY, bo warte są ceny.
Z robocizną i wymianą oleju i filtra, wyszło razem ok.1500 zł wszystko.

Po wymianie auto zostawiaj na ręcznym, bez biegu to przedłużysz życie łańcucha. Robie tak juz 3 lata. prżód auta nie może być wyżej jak tył przy postoju (napinacz łancucha może sie cofnąć, mi się tak stało, nie wiedziałem, mój błąd.)
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 48