#28458
My nie mamy odzielnie pompy paliwa. Nic nie ustawiasz ewentualnie sprawdzasz w bloku 4 kat synchronizacji ktrory wg vcds powinien miescic sie w granicach od -6 do 6.
Jak zastosujesz bloakdy to wartosc generalnie jest bliska 0. Jesli ktos zmienia pasek nie majc blokad tylko zaznacza sobie np ustawienia pisakiem wg starego to powinien i tak nie wyjsc poza wartosc 2 na plus lub minus
LeszekR pisze:Witam, na dniach wymieniam asekuracyjne rozrząd w swoim golfie i w mojej głowie rodzi się kilka pytań.Czy w naszych golfach TDI po wymianie rozrządu trzeba ustawiać kąt wtrysku? Czy prawdą jest że podczas pierwszego montażu vw stosuje paski Dayco? Zakupiłem oryginalny zestaw który składa się właśnie z paska Dayco, rolki INA, napinacza Litens, czy to dobry zestaw?. Na wszelki wypadek wymieniam tez pompe wody.
My nie mamy odzielnie pompy paliwa. Nic nie ustawiasz ewentualnie sprawdzasz w bloku 4 kat synchronizacji ktrory wg vcds powinien miescic sie w granicach od -6 do 6.
Jak zastosujesz bloakdy to wartosc generalnie jest bliska 0. Jesli ktos zmienia pasek nie majc blokad tylko zaznacza sobie np ustawienia pisakiem wg starego to powinien i tak nie wyjsc poza wartosc 2 na plus lub minus