#31765
Silnik po wirusie jest nieco bardziej obciążony, bo motor jest bardziej dynamiczny, zatem aż kusi, żeby wykorzystywać jego moc i czerpać z tego przyjemność.
Może te porównanie nie będzie do końca trafione, ale po części coś do tego ma... W którym samochodzie szybciej pęknie pasek rozrządu?: 1. normalnie eksploatowany, 2. prawie za każdym razem podczas ruszania przednie opony tracą przyczepność?
Ja myślę, że 2, dlatego że na silnik działają większe siły.
wrzucam scana z ksiązki serwisowej
Uploaded with ImageShack.us
Powiedzmy, że ja wirusa traktuję jako "utrudnione warunki eksploatacji"
nie od dziś wiadomo, że samochód po wirusie wymaga większej opieki i sumiennej wymiany rzeczy eksploatacyjnych, a rozrząd do takich należy, bo nieco wcześniejsza jego wymiana może zaoszczędzić nam kłopotu i sporego wydatku.
Ja u siebie mam napisane (książka serwisowa), że SAM pasek wymienia się po 150tkm, a rolki przy 300tkm. Wiem jedno, że przy 100tkm wymieniony będzie komplet.
Może te porównanie nie będzie do końca trafione, ale po części coś do tego ma... W którym samochodzie szybciej pęknie pasek rozrządu?: 1. normalnie eksploatowany, 2. prawie za każdym razem podczas ruszania przednie opony tracą przyczepność?
Ja myślę, że 2, dlatego że na silnik działają większe siły.
wrzucam scana z ksiązki serwisowej
Uploaded with ImageShack.us
Powiedzmy, że ja wirusa traktuję jako "utrudnione warunki eksploatacji"
nie od dziś wiadomo, że samochód po wirusie wymaga większej opieki i sumiennej wymiany rzeczy eksploatacyjnych, a rozrząd do takich należy, bo nieco wcześniejsza jego wymiana może zaoszczędzić nam kłopotu i sporego wydatku.
Ja u siebie mam napisane (książka serwisowa), że SAM pasek wymienia się po 150tkm, a rolki przy 300tkm. Wiem jedno, że przy 100tkm wymieniony będzie komplet.
TSI+
Hybrid Dynamic Force
Hybrid Dynamic Force