Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By kukiluki -  15 gru 2009, 14:11
 -------
#19338
Witam,

Prawdopodobnie walnięty mam termostat ale nie wiem gdzie go szukać, może mi ktoś podpowiedzieć gdzie jest to ustrojstwo w gti?

pozdrawiam
By kukiluki -  16 gru 2009, 10:24
 -------
#19363
Witam,

Prawdopodobnie walnięty mam termostat ale nie wiem gdzie go szukać, może mi ktoś podpowiedzieć gdzie jest to ustrojstwo w MK5 gti?

Czy przypadkiem nie jest schowany pod kolektorem?

pozdrawiam
By Lukasz_WD -  16 gru 2009, 13:17
#19364
nie dam sobie głowy uciac ale poszukaj gdzies po stronie rozrządu np pomiędzy kompresorem klimy a paskiem rorzadu. Dość przegwizdane miejsce ale tak mi sie wydaje
Awatar użytkownika
By nemesis -  12 sty 2010, 16:02
 -------
#20208
weź pod uwagę temp na zewnątrz. Przy mrozach zawsze dłużej tem wzrasta. I następny czynnik (jeżeli jesteś kumaty) to zawsze jak jest mróz (i nie tylko) auto odpalasz po nocy to nie deptasz na obroty żeby zimnego turbo nie wywylaić w kosmos więć to też wpłaywa na czas załapania temperatury
By kukiluki -  14 sty 2010, 12:49
 -------
#20291
nemesis pisze:weź pod uwagę temp na zewnątrz. Przy mrozach zawsze dłużej tem wzrasta. I następny czynnik (jeżeli jesteś kumaty) to zawsze jak jest mróz (i nie tylko) auto odpalasz po nocy to nie deptasz na obroty żeby zimnego turbo nie wywylaić w kosmos więć to też wpłaywa na czas załapania temperatury
Wszystko pięknie i ładnie ale u mnie po 15 minutach dopiero wskazówka zaczyna się delikatnie podnosić. Dzisiaj żeby złapał temp 90 stopni musiałem jeździć 40 minut non-stop!!!

pozdrawiam
By Maciej (bzik) -  15 sty 2010, 9:57
 -------
#20331
Ale chyba tak ma być ja jak mamy temperaturę -13 jadę do pracy przez 15 minut to wskazówka troszkę się podniesie i w aucie na koniec drogi robi się już ciepło. Ale żeby nagrzał się do 90 stopni to podejrzewam że też musiałbym jeździć dłuższy czas.

Inna sprawa to fakt że przy takich temperaturach jak masz 90 stopni i zatrzymasz się na chwilę nie gasząc silnika to temp spadnie do 70 mam tak od nowości. Problem polega na tym że nowe silniki diesla są bardzo wydajne i mało energii tracą na ciepło. Znajomy ma sprintera z największym silnikiem i jak nie włączy webasto przy jeździe 90 km/h to wcale mu się nie nagrzeje.
Awatar użytkownika
By krz_p -  15 sty 2010, 11:26
 wielkopolskie
#20332
kolega kukiluki nie ma diesla tylko 2.0TFSI

u mnie po ok. 5-6km łapie 90 stopni, nawet przy -10 stopniach
By kukiluki -  15 sty 2010, 15:10
 -------
#20347
krz_p pisze:kolega kukiluki nie ma diesla tylko 2.0TFSI

u mnie po ok. 5-6km łapie 90 stopni, nawet przy -10 stopniach
Właśnie, coś u mnie jest nietak
Awatar użytkownika
By PiTT -  20 sty 2010, 15:13
 -------
#20599
krz_p pisze:kolega kukiluki nie ma diesla tylko 2.0TFSI

u mnie po ok. 5-6km łapie 90 stopni, nawet przy -10 stopniach
u mnie podobnie, też ok 6km
mimo wszystko uważam że to i tak długo :D
w bmw przejeżdzałem 3 skrzyżowania i już był zagrzany, znajomy w saabie 93 tak samo, odpali kawałek przejedzie i już ciepło w aucie