AdamekS pisze:Jedi pisze:
ja miesiąc temu, równo po 2óch latach od nowości wymieniłem, miałem 44Ah, ale od nowości słabo kręcił przy mrozach i w ogóle miał słabe parametry, reklamowałem go w VW, ale reklamacji nie uznali, bo parametry mimo, że słabe to w normie. Zmieniłem na 50Ah z dość porządnym prądem rozruchu i jest lepiej.
Coś małe te akumulatory macie, ja u siebie mam fabryczny 70Ah, do tego opatulony w taki pokrowiec z jakiejś pianki.
Może jakaś wersja skandynawska mi sie trafiła? Musze jeszcze wolną chwilą sprawdzić jaki tam siedzi alternator.
Auto to TSI 122KM, Trendline z pakietami bez ksenonów, produkcja wrzesień 2008.
też właśnie wydawało mi się, że miałem dość mały, ale z drugiej strony jeśli brać pod uwagę pojemność silnika to niby ok, nowy założyłem już 50Ah, nie wiem czy coś większego by weszło, bo 55 już są w większych skrzynkach.
Ty masz oryginalny koncernu VW z białą naklejką, 70Ah to znowu dość spory jak na 1.4, ja miałem od nowości 44Ah Akumy z wypalonymi literkami VW, prawdopodobnie jest to wynik oszczędności ze strony polskiego importera, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że Akume wkładają w fabryce.
DABLJU jaki masz u siebie aku?
ps.
do 1.4TSI centra zaleca niby 50-53Ah
do GTI 62-64Ah