Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By Patrol_18 -  01 lis 2017, 10:00
 śląskie
#258334
Panowie jestem tu nowy i właśnie zacząłem przygody z vw a mianowicie posiadam golfa z2000r mk4 seryjnie miał silnik ajm 115KM zrobiony sap na alz130KM z roku 2002 jam nie posiadał pompy w baku a asz owszem(kupiłem angola także przelozylem) silnik przed przekładki na chodzie palił jeździł wszystko cacy po sapie silnik odpala przejedzie i tak po 3 może 5 KM gaśnie zależy od dnia imo wyłączone pompa w baku paliwo ładnie pompuje a tu dalej nic pokusiłam się o dolozenie pompy (miałem progowa z innego auta) silnik po dłuższym kręceniu silnik odpala i tak po 5 min po odłączeniu pompy zachowuje się tak jakby paliwa nie dostawał (drgania) po czym gaśnie zmieniłem pompę vacu z paliwowa na inna to samo ktoś ma jakieś pomysły ?
Awatar użytkownika
By Cimek -  01 lis 2017, 15:40
 opolskie
#258349
Został przełożony sam blok czy elektryka do niego też? Chodzi mi sterowanie, bo raczej tu jest problem. Po 5min zmniejsza dawkę. Mapa poprawiana? Kojarzy mi się to z naszymi mkV-ciężkie odpalanie na ciepłym.
By Patrol_18 -  01 lis 2017, 21:18
 śląskie
#258360
Wszystko licznik, sterowniki kluczyk z wkładką wszystko opcje,jak podłącze tamta pompę pod przyjaźnik tej z baku jeździ super tylko ja wyłączę 5do 10min i trup i znowu tak jakby się zapowietrzył, podepne pompę z powrotem kręcę kręcę i odpali i śmiga już mi pomysłów brakuje

Dodano po 6 minutach 47 sekundach:
Z ta pompa pali ciepły, zimny wszystko ok nawet teraz imo jest wyłączone żeby całkowicie wykluczyć . W sobotę spróbuję podpiąć pompę z jakiegoś baniaka zaraz przy silniku pominę cały układ aż do silnika ,znajomy mi podpowiada że może się gdzieś zapowietrza