#44931
pszczolek, co do jakości różnych szkoleń w naszym kraju to nie jest za dobrze, zwykle osoby szkolące korzystają z gotowych opracowań i często powielają różne głupoty . Nie wiem jak jest w TMP ale sprawdź czy były to przetłumaczone materiały toyoty czy materiały własne szkolącego.
KriSSo, oczywiście każdy ubytek gazu powoduje spadek wydajności układu, jeśli układ jest zaprojektowany dla określonej ilości gazu to wtedy pracuje najefektywniej. Spadek wydajności oznacza oczywiście dla nas wzrost temperatury schładzanego powietrza. Jeśli mamy klimę ustawioną na najniższą możliwą temperaturę to oczywiście wydłuży to czas schładzania, ale jeśli jeździmy z temperaturą ustawioną na 20-22oC to automatyka tak wszystko poustawia, że nawet tego nie odczujemy.
KriSSo, oczywiście każdy ubytek gazu powoduje spadek wydajności układu, jeśli układ jest zaprojektowany dla określonej ilości gazu to wtedy pracuje najefektywniej. Spadek wydajności oznacza oczywiście dla nas wzrost temperatury schładzanego powietrza. Jeśli mamy klimę ustawioną na najniższą możliwą temperaturę to oczywiście wydłuży to czas schładzania, ale jeśli jeździmy z temperaturą ustawioną na 20-22oC to automatyka tak wszystko poustawia, że nawet tego nie odczujemy.
MkV 1.9TDI BXE+