Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
#256409
Panowie podpowiedzcie mi jak sobie poradzić z wyciągnięciem wtyczki od silnika V158.
Silnik siedzi na miejscu. Nie mogę dobrać się do ostatniej śruby .
Chcę wyciągnąć potencjometr bez sciagnia silnika ale nie mogę wypiac wtyczki.
Bo raczej trzeba ją wypiąć żeby go wydlubać nie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Dodano po 1 minucie 26 sekundach:
Panowie podpowiedzcie mi jak sobie poradzić z wyciągnięciem wtyczki od silnika V158.
Silnik siedzi na miejscu. Nie mogę dobrać się do ostatniej śruby .
Chcę wyciągnąć potencjometr bez sciagnia silnika ale nie mogę wypiac wtyczki.
Bo raczej trzeba ją wypiąć żeby go wydlubać nie ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Czy wtyczka ma jakieś spinki od góry których od dołu od strony pedału gazu nie widać było za chiny ludowe nie mogę jej wyciągnąć nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2017, 14:48 przez czorny27, łącznie zmieniany 1 raz.
#256411
Panowie podpowiedzcie mi jak sobie poradzić z wyciągnięciem wtyczki od silnika V158.
Silnik siedzi na miejscu. Nie mogę dobrać się do ostatniej śruby .
Chcę wyciągnąć potencjometr bez sciagnia silnika ale nie mogę wypiac wtyczki.
Bo raczej trzeba ją wypiąć żeby go wydlubać nie ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
#256414
A-R-T-U-R pisze:Tak wyglada wtyczka Obrazek wiec trzeba nacisnac tzw element zwalniajacy aby ja wyjac

A temat zwiazany z wymiana silniczkow jest tutaj -> https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t=13018
No właśnie tej 3 śruby załączonej na zdjęciu nie mam jak odkręcić jestem w trakcie roboty j chciałem sam potencjometr wyjąć i wyczyścić
Lece do auta oblukać czy widać od dołu to zabezpieczenie.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Dodano po 25 minutach 6 sekundach:
Re: Klimatyzacja /wszystko co związane z climatronic i climatic/
Dzięki kolego za fote.30 sek i potencjometr w dłoni. Ciekawe co pokaże czyszczenie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
#257796
Witam,
Pojawiła się jesień i problemy z parowaniem szyb. Mam climatronic, zacząłem drążyć temat, okazuje się że jeśli mam włączoną klimatyzację i ustawię temperaturę lewo bądź prawo na LOW wówczas otwiera mi się obieg wewnętrzny (wkładając rękę głęboko w schowku czuć że klapa się otwiera, lampka nie zaświeca się), jak podwyższę pokrętłem do 16,5 - 17 stopni klapa obiegu wewnętrznego zamyka się. Jeśli temp. jest na LOW i włączę odmrażanie przedniej szyby to obieg wewnętrzny dalej jest otwarty. Jeśli wyłączę klimatyzację przyciskiem ECON wówczas nawet przy ustawieniu na LOW obieg wewnętrzny nie włącza się i klapka pozostaje zamknięta. Trochę to dziwne, w VCDS błędów żadnych nie ma, czynnik w układzie jest. To że na wstecznym włącza się obieg wewnętrzny to nawet znalazłem w instrukcji obsługi, ale to że przy włączonej klimatyzacji i temperaturze LOW również, to o tym informacji nie ma. Dziwne to dla mnie, czy u Was też tak jest ?
#257817
Włączam " auto" i mam wszystko w poważaniu, nie zastanawiam się nad klapkami czy ta siak a inna inaczej, ma spełnuać swoją funkcję i jak do tej pory zawsze spełnia

Nie rozumiem twojego problemu, nie zastanawiałeś się nad tym że może tak ma być? że to jest automat i w ten właśnie sposób działa i reguluje klapami? W ogóle w czym problem? Nie chłodzi? Nie grzeje? Po co jesienią ustawiać na LOW? Na LOW latem ma osiągnąć jak najszybciej zadaną tj. niską czytaj chłodną temperaturę dlatego w początkowej fazie warto włączyć obieg wewnętrzny, może tu jest coś w tym stylu. Możliwe że w adaptacjach klimatronika jest to tak a nie inaczej zakodowane ale w mk5 nie zawsze jest do tego dostęp
By Przemo -  18 paź 2017, 19:31
 dolnośląskie
#257821
Super, nie ma to jak nie znać się a odpowiedzieć, niektórzy tak muszą bo się uduszą :)
Pytam czy ktoś zna taką funkcję, może potwierdzić że tak zostało to przemyślne przez projektantów, jest to gdzieś jasno napisane itd. To, czy Tobie czy mi się tak wydaje/nie wydaje to sprawa drugorzędna, chodzi mi o konkrety takie jak np w instrukcji obsługi gdzie jest napisane o otwierającym się obiegu wewnętrznym przy cofaniu. Znalazłem natomiast info o automatycznej regulacji recyrkulacji ale w nowszych VW (po 2007) wyposażonych w czujnik czystości powietrza, czego w moim siłą rzeczy nie ma. Mi najbardziej przeszkadza to że przednia szyba potrafi nagle zaparować ponieważ właśnie samoczynnie otwarty jest obieg wewnętrzny i nie zamyka go ustawienie opcji nadmuchu/odmrażania szyby a tylko podwyższenie temperatury nadmuchu, co jest co najmniej dziwne.
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 72