Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
#264447
Ostatnie pytania odnośnie mojego problemu:
1.Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia zaworu czy aby to on jest niesprawny?
2.Czy wymiana go już ktoś z forumowiczów? Jaki jest dostęp? Czy trzeba ściągać cala sprężarke?
3.Nr części tego zaworu to PXE14 szukałem na Google i są tam chyba tylko dość drogie oryginały,jest ktoś w stanie polecić jakaś strone/hurtownie gdzie można kupić zamiennik lub w miarę tanio oryginał?
#264449
@vagfamilia
ad. 1 nie wiem
ad. 2 ja wymieniałem swego czasu zawór, jest do niego dobry dostęp bez wyjmowania sprężarki


Obrazek

Dodano po 5 minutach 49 sekundach:
vagfamilia pisze:
30 kwie 2018, 14:51

3.Nr części tego zaworu to PXE14 szukałem na Google i są tam chyba tylko dość drogie oryginały,jest ktoś w stanie polecić jakaś strone/hurtownie gdzie można kupić zamiennik lub w miarę tanio oryginał?
100 zł za oryginał to dla ciebie drogo?
#264452
Podasz link do oryginalnego zaworu?:)

Dodano po 4 godzinach 38 minutach 13 sekundach:
Wybaczcie błąd! :/ Numer części to jednak NRF 38450 i nigdzie ku*wa nie można tego praktycznie dostać (prócz na w hurtowniach) pytanie do was,czy jest opcja żeby podszedł zawór o innych nr? Np z tego PX? Dodam,że sama sprezarka posiadam nr 1k0820808f :/ juz ręce opadają...

Dodano po 21 godzinach 57 minutach 53 sekundach:
Dobra można powiedziec,ze temat części juz mam załatwiony..juz tyloko ostatnie pytanie odnośnie tego tematu.Jeśli na wtyczkę która jest wpięta do tego zaworu przy załączonej klime na LOW,mam napięcie które się tak jakby zmieniało co jakoś czas to mogę wykluczyć sam sterownik klimy? Chodzi o ten sterownik który ponoć znajduje się w samym tym panelu którym steruje się klima (temperatura,grzane fotele itp)
#264502
Dzięki wielkie i wybacz za zawracanie du*y juz tym tematem :/ niestety tych zaworów jest ponoć 4 rodzaje,na ta obejme"segera" ,na śrubę i jakies tam jeszcze..:/ dzwoniłem do gościa i stwierdził że bez wyjęcia zaworu nie jest w stanie go dopasować -,- choć podałem mu wszystkie info które są na sprężarce (1k0 820 803g,8675f ) :/
#264697
Pany powiedzcie mi jedną podstawową rzecz bo nie mogę dojść do ładu z moją klima.

Włączam klime bez auto (Nie econ) kręcą się dwa wiatraki czy jeden??? U mnie kręci jeden duży raz wolniej raz szybciej.
Przy tym trybie czek mi nie wywala.

Wlaczam AUTO włącza się drugi mały wiatrak i zaraz zapala się czek.
Klima chłodzi nic innego się nie dzieje. Prócz wywalenia czeka.
Gasze auto wiatraki stają. Zapałem auto bez klimy wiatraki stoja czyli tak jak powinno być.
Wiązka od wiatrakow cała zaczyna już mnie to ..
Co jeszcze można sprawdzic


Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


#264713
No to już jestem głupi i nie wiem co się dzieje.
Bo u mnie chodzi na klimie bez AUTO jeden duży raz wolniej raz szybciej drugi włącza się jak już temperatura na zegarach poszybuje w górę lub włączę AUTO.
Chyba będę musiał poszukać jakiego speca bo nie wiem czego szukać i gdzie

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


#264731
Dexter23pl pisze:sprawdź błędy , wszystko będziesz wiedział. :wacko:
Błąd nr 1. 18080na zdjęciu.
Reszta jest ogarnięte padła cewka na 4 cylindrze.
Dziś coś zauważyłem że:
Na econ wiatraki stoja
Na AUTO śmiga duży
Klima bez AUTO śmiga duży.
Mały wiatrak niebangala.
Jak to sprawdzić czy wogole jest sprawny czyżby padł z dnia na dzień.
Obrazek

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 72