#285292
Mam taki problem. Wczoraj wymieniałem termostat oraz czujnik temperatury płynu. Po wymianie autko grzeje się bardzo szybko i trzyma temp vag 87-88. Zostało odpowietrzone i wsztsko było Oki do dzisiaj rana.
Podczas jazdy temperatura z kratek leci nawet dobra, gdy tylko stanę leci letnie bądź cieplawe powietrze. Gdy dam temp na high i trzymam obroty w okolicach 2tys leci gorące jak puszcze na jalowe leci ciepłe ale bez szału (temp płynu 87). Zmienianie temp na climatronicu niewiele daje chyba że środek się nagrzeje to przy zmniejszeniu temp leci mocno chłodne.
Przed operacją termostat temp w nawiewie była dużo lepsza. Dodam że jak temp płynu jest 60-70 to powietrze leci chłodne i bez szalu a jest 5 stopni na plusie przy minusie bym chyba zamarzl. Resetowałem nastawy climatronic ale nic to nie dało.
Jest możliwe że nagrzewnica się przytykała? Jak to stwierdzić? Zauważyłem że nawet jak dam na high i maks wiatrak temp płynu i tak rośnie czego wcześniej nie było, wcześniej bardzo mocno spadała. Help.
Podczas jazdy temperatura z kratek leci nawet dobra, gdy tylko stanę leci letnie bądź cieplawe powietrze. Gdy dam temp na high i trzymam obroty w okolicach 2tys leci gorące jak puszcze na jalowe leci ciepłe ale bez szału (temp płynu 87). Zmienianie temp na climatronicu niewiele daje chyba że środek się nagrzeje to przy zmniejszeniu temp leci mocno chłodne.
Przed operacją termostat temp w nawiewie była dużo lepsza. Dodam że jak temp płynu jest 60-70 to powietrze leci chłodne i bez szalu a jest 5 stopni na plusie przy minusie bym chyba zamarzl. Resetowałem nastawy climatronic ale nic to nie dało.
Jest możliwe że nagrzewnica się przytykała? Jak to stwierdzić? Zauważyłem że nawet jak dam na high i maks wiatrak temp płynu i tak rośnie czego wcześniej nie było, wcześniej bardzo mocno spadała. Help.