#287318
Witam,
Jestem po wymianie sprzęgła. Powodem wymiany był ciężko chodzący pedał . Jak się okazało łożysko oporowe się rozsypało. Przed wymianą samochód jeździł cicho, bez szmerów i innych hałasów. Teraz po stronie kierowy słyszę tak jakby dudnienie(nieregularne) które wzrasta znacznie powyżej 100km/h. Po odgłosie wydawałoby się, że to koło dudni, ale zamieniłem z tylnymi i to samo. Pojechałem do mechanika który wymieniał sprzęgło, rozkłada ręce. Na zakrętach hałas się nie zmienia, więc to nie jest przegub zewnętrzny. A może wewnętrzny? Lub może sprzęgło nie jest dobrze wyśrodkowane.
Proszę o sugestie
Pozdrawiam
Jetta 5 1,6 8V skrzynia 5 bieg
Jestem po wymianie sprzęgła. Powodem wymiany był ciężko chodzący pedał . Jak się okazało łożysko oporowe się rozsypało. Przed wymianą samochód jeździł cicho, bez szmerów i innych hałasów. Teraz po stronie kierowy słyszę tak jakby dudnienie(nieregularne) które wzrasta znacznie powyżej 100km/h. Po odgłosie wydawałoby się, że to koło dudni, ale zamieniłem z tylnymi i to samo. Pojechałem do mechanika który wymieniał sprzęgło, rozkłada ręce. Na zakrętach hałas się nie zmienia, więc to nie jest przegub zewnętrzny. A może wewnętrzny? Lub może sprzęgło nie jest dobrze wyśrodkowane.
Proszę o sugestie
Pozdrawiam
Jetta 5 1,6 8V skrzynia 5 bieg