Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By robbson -  15 paź 2010, 20:55
 małopolskie
#31031
Ok 3 miesiace temu wyskoczyla mi kontrolka Emission Workshop - szybko ja skasowalem i nie bylo zadnych problemow.

Dwa tygodnie temu znowu wyskoczyla (dodam, ze w obu wypadkch pojawila sie po bardzo mocnym przyspieszaniu na trasie - co w polaczeniu z bledem o ubogiej mieszance mialo sens). Jezdzilem z zapalona kontrolka z 1.5 tygodnia i w koncu sam ja zresetowalem.

I tu moje pytanie: po jakim czasie taka kontrolka powinna sama zgasnac jezeli to byl tylko jednorazowy blad?

Ps. tu jest blad ktory wyskoczyl:

18528 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1: Too Lean
P2096 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
By marcin3f -  12 sty 2011, 13:54
 -------
#35298
Też miałem taki problem,okazało się,że miałem pęknięty wężyk na końcówce EGR. Skróciłem go o 2cm i problem minął,a przejechałem już 40 tys. Wcześniej kasowałem błąd i po jakimś czasie znowu problem się pojawiał.
Pozdrawiam
By Sylwestro -  06 cze 2012, 21:55
 -------
#74701
Odświeżam temat.Otóż wczoraj zapliła mi się zółta kontrolka w kształcie silnika oraz pojawił się komunikat EMISSIONS WORKSHOP!!!Po podłączeniu VCDS wykryło dwa błedy jeden dotyczył zaworu EGR a drugi oznaczał spaloną świecę zarową na 4 cylindrze.Koleżka wykasował te błedy powiedział ze spalona swieca zarowa 4 garu nie ma nic do rzeczy w tym przypadku i żebym wyczyścił EGR.Zacząłem demontaz egra ale zobaczyłem że tam nie ma co czyścić poniewaz ilość czarnego osadu była naprawdę śladowa.Zassałem ustami przez wezyk żeby sprawdzic czy zawor pracuje.Jest ok zawór podnosi sie normalnie.Postanowiłem odłączyć EGRa.Zdjąłem cienki węzyk ten zasysający i zaslepiłem go srubka.Komunikat wyswietlił się ponownie przy pominietym nie pracującym zaworze EGR po przejechaniu 50 km.Co to mozę byc???Czego jeszcze dotyczy komunikat Emissions workshop mozę ktoś się bardziej orientuje??Dodam że bryka normalnie jeżdzi silnik się wkręca bez problemu nie przeskakuje na tryb awaryjny itd.
By bruno360 -  07 cze 2012, 16:21
 -------
#74764
Taki sam komunikat miałem u siebie na desce.Vag wykazał problem z EGR ,wykasowanie błędu nie pomagało na długo.Powód awarii EGRa (pęknięta membrana) wymiana na inny załatwiła sprawę. Kontrolka już nie powraca.
By Sylwestro -  07 cze 2012, 17:28
 -------
#74765
kostecki pisze:wklej kody błędów, a jak się uto zachowuje straciło moc???
16785 - uszkodzenie przepływu recykulacji spalin(niedostateczny przepływ)
17058 - zawór przełączający E (sporadycznie)

auto nie straciło mocy nie dymi idzie jak trzeba
bruno360 pisze:Taki sam komunikat miałem u siebie na desce.Vag wykazał problem z EGR ,wykasowanie błędu nie pomagało na długo.Powód awarii EGRa (pęknięta membrana) wymiana na inny załatwiła sprawę. Kontrolka już nie powraca.
no tak ale u mnie membrana pracuje.Błąd wyskakuje nawet gdy EGR jest pominiety tj zdjety i zaślepiony wężyk zasysający.
By Sylwestro -  14 lip 2012, 16:23
 -------
#77880
bruno360 pisze:Taki sam komunikat miałem u siebie na desce.Vag wykazał problem z EGR ,wykasowanie błędu nie pomagało na długo.Powód awarii EGRa (pęknięta membrana) wymiana na inny załatwiła sprawę. Kontrolka już nie powraca.
Czy kontrolka i komunikat Emissions Workshop po wymianie EGRa po jakimś czasie zniknie samoistnie czy trzeba VAGiem kasować bład :?:
By krisv -  14 lip 2012, 21:27
 mazowieckie
#77896
U mnie scenariusz następujący.
Zasłoniłem egra, w skutek czego z powietrze spaliny paliwo zrobiła się mieszanka powietrze paliwo.
Na przeplywce komputer meldował zwiększenie przepływającego powietrza była to wartość poza norma.
I na podstawie tego wyrzucał na desce błąd :)