#31031
Ok 3 miesiace temu wyskoczyla mi kontrolka Emission Workshop - szybko ja skasowalem i nie bylo zadnych problemow.
Dwa tygodnie temu znowu wyskoczyla (dodam, ze w obu wypadkch pojawila sie po bardzo mocnym przyspieszaniu na trasie - co w polaczeniu z bledem o ubogiej mieszance mialo sens). Jezdzilem z zapalona kontrolka z 1.5 tygodnia i w koncu sam ja zresetowalem.
I tu moje pytanie: po jakim czasie taka kontrolka powinna sama zgasnac jezeli to byl tylko jednorazowy blad?
Ps. tu jest blad ktory wyskoczyl:
18528 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1: Too Lean
P2096 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Dwa tygodnie temu znowu wyskoczyla (dodam, ze w obu wypadkch pojawila sie po bardzo mocnym przyspieszaniu na trasie - co w polaczeniu z bledem o ubogiej mieszance mialo sens). Jezdzilem z zapalona kontrolka z 1.5 tygodnia i w koncu sam ja zresetowalem.
I tu moje pytanie: po jakim czasie taka kontrolka powinna sama zgasnac jezeli to byl tylko jednorazowy blad?
Ps. tu jest blad ktory wyskoczyl:
18528 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1: Too Lean
P2096 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON