Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By wojtek -  10 lip 2011, 23:39
 mazowieckie
#47255
BMN turbo z tego co wiem ma dość słabe mozliwosci... BRD ma duzo wieksze. Zobacz na wyniki chiptuningow BMNow, 200 km to juz duzo jak BMN, a BRD robi 220-230 spokojnie. Podpytaj Witka z MR motors, wszystko Ci wyjasni... generalnie na BMN wszyscy psioczą :P. Przynajmniej na A3 clubie ;).
Awatar użytkownika
By Forest -  11 lip 2011, 17:16
 wielkopolskie
#47261
Ja widziałem GT Sporta zrobionego na 220KM na tej turbinie i Seata Leona na 225KM, więc chyba różnie z tym chipem bywa. Może być też tak, że DPF zamula auto bo z tego co mi wiadomo to wszystkie silniki 2.0 tdi 170KM z tą turbo mają filtr cząsteczkowy.
Awatar użytkownika
By Forest -  12 lip 2011, 16:04
 wielkopolskie
#47309
Już Ci nie znajdę, ale GT Sporta gdzieś widziałem na niemieckiej stronce a Leon był sprzedawany na otomoto i była fotka wykresu, z tego co pamiętam to właściciel zbyt dużo nie pisał o modyfikacjach tylko o samy programie.
By antoś -  13 lip 2011, 0:55
 łódzkie
#47362
No raczej wyniki są bliskie 200 koni, czasami troszkę więcej. Biorąc pod uwagę fakt, że te BMNy mają często problemy z DPF czy wtryskami to i tak nieźle:)

Nie porównuj wykresów zza granicy do tych z PL. Chłopak któremu u nas wyszło 183 koni w ARL po programie w UK miał ponad 200 na hamowni. :P
Awatar użytkownika
By Tyson -  24 lip 2011, 9:57
 mazowieckie
#47677
Obrazek

nie tak dawno miałem przyjemność przejechania się ta FR-ką zrobioną podobno na 210 kucy - niestety brak wykresu. Jak zapiąłem 3 bieg i ostro but to miałem wrażenie, że mu się sprzęgło ślizga, a on tracił trakcję :mrgreen: Niestety nie wiem czy siedział tam BMN czy coś innego, ale wrażenia z jazdy bardzo pozytywne i do codziennego jeżdżenia po bułki spokojnie wystarczy :lol: