#5615
Z tego samego powodu, dla którego seryjny Tiguan bêdzie wygl±da³ jak ubogi krewny konceptu producentowi samochodów nie op³aca siê produkowaæ oleju (na upartego jaki¶ koncern samochodowy móg³by kupiæ koncern naftowy), wiêc projektanci opracowuj± normê, wysy³aj± do producentów i kto zrobi najtaniej bez utraty jako¶ci, ten dostaje kontrakt na dostawê do fabryki i zazwyczaj do dealerów. Ot i wspó³czesna ekonomia. A ten co dostanie kontrakt skwapliwie wykorzystuje to, ¿e ma dostêp do receptury i wypuszcza na rynek taki sam olej.
Bruce, wybacz, normalnie nie mam w zwyczaju wyprowadzaæ nikogo z b³êdu (najlepiej siê uczyæ na swoich), ale Twoje stwierdzenie brzmi trochê absurdalnie. Niby gdzie ta fabryka oleju VW mia³aby siê znajdowaæ? Przecie¿ to by siê nijak nikomu nie op³aca³o. Czy inne p³yny te¿ wlewaj± "magiczne"?Bruce pisze:Vw zalewa nowe auta specjalnym olejem febrycznym.
Bardzo drogim w produkcji i nie da sie go dostac w sklepach ASO etc...
Fabrywa VW nie produkuje go masowo, bo bylby za drogi w produkcji.
Z tego samego powodu, dla którego seryjny Tiguan bêdzie wygl±da³ jak ubogi krewny konceptu producentowi samochodów nie op³aca siê produkowaæ oleju (na upartego jaki¶ koncern samochodowy móg³by kupiæ koncern naftowy), wiêc projektanci opracowuj± normê, wysy³aj± do producentów i kto zrobi najtaniej bez utraty jako¶ci, ten dostaje kontrakt na dostawê do fabryki i zazwyczaj do dealerów. Ot i wspó³czesna ekonomia. A ten co dostanie kontrakt skwapliwie wykorzystuje to, ¿e ma dostêp do receptury i wypuszcza na rynek taki sam olej.