Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
Awatar użytkownika
By Krzycho -  31 gru 2014, 15:56
 małopolskie
#157389
jakie impulsy chcesz mieć na tym mikro włączniku?? miernik ustawiasz na pikacza i nim sprawdzasz przełącznik a nie woltomierzem...
Awatar użytkownika
By leszek158 -  31 gru 2014, 16:13
 lubelskie
#157394
mati5123 pisze:Witam! Wiem temat już był :D Chodzi mi tylko o to czy jestem na dobrej drodze rozwiązania problemu . Zapaliła mi się żółta kontrolka oleju .
Moje testy:
-dolanie oleju (stan prawidłowy)
-zamykanie otwieranie maski
-nie pojawia mi się kontrolka ,że maska jest otwarta wcześniej była .
-przy otwartej pokrywie załączyłem wycieraczki ( zaczęły wycierać szybę ) ( powinny chyba nie działać tak ? )
-rozkręciłem mikro wyłącznik sprawdziłem miernikiem i nie ma ,żadnych impulsów 0 V

Wnioski uszkodzony mikro wyłącznik ? Czy jednak szukać głębiej ?

THX za pomoc :D
Z opisu podkreślonego wynika, iż mikro wyłącznik jest w pozycji "zamknięty" - brak kontrolki otwarcia maski i działające wycieraczki - system odczytuje to, jako maska zamknięta i nie dolano oleju.
Tak, jak Krzysiek zaznaczył sprawdź go np. wartością oporu, zamknięty - przepływ prądu, brak oporu; spróbuj oczyścić może coś to da.
By trzeci5 -  31 gru 2014, 16:44
 śląskie
#157405
wypnij kostkę od zamka klapy co jest obok prawej lampy i daj mostek z drutu wtedy to wywoła otwarcie maski i kontrolka zniknie
Awatar użytkownika
By mati5123 -  02 sty 2015, 14:12
 pomorskie
#157791
Problem rozwiązany ogromne dzięki za pomoc okazało się ,że była to błahostka po ostatniej wizycie u mechanika zapomniał najwidoczniej podłączyć wszystkie kostki i właśnie przez to nie pokazywał mi otwarcia klapy ! Sorrki za kłopot :oops:
By legion94 -  21 lut 2016, 21:45
 łódzkie
#216748
Witam, we wrześniu 2015 miałem remont silnika w warszawie w serwisie 24/7, strzelił pasek rozrządu... (planowanie głowicy, pasek, wymiana zaworów, uszczelki góra silnika i nowy płyn do chłodnicy )
Od tamtej pory bodajże w październiku wymieniałem olej (mobil s 3000 5w40) no i zaczeło się...
wlałem 4l i od tamtej pory dolewałem kolejne 2...
dzwoniłem do tego serwisu i im powiedziałem o wszystkim to mi powiedziano że prawdopodobnie to wina pierścieni i to nie podlega gwarancji..
nie ugram nic ?
ktoś ma pomysł co to może jeszcze być i ew jakie to będą koszta... we wrześniu zapłaciłem coś w granicach 2.5tys zł....


PS najważniejsze golf V 1.4 sportline
By legion94 -  21 lut 2016, 22:05
 łódzkie
#216763
Strzelił pasek i zawory były do wymiany praktycznie wszystkie, planowanie głowicy itd ale pierścieni by nie wymienili ? Ugram coś z nimi czy szukać porządnego mechanika ? Poleci ktoś kogoś w okolicach Łodzi? I czy może być inna przyczyna takiego spalania ?

Dodano po 1 minucie 26 sekundach:
Przepraszam, pomyłka ostatnia butla miała litr nie 2..
Czyli na 2tys km (około) dolałem 2litry.

Dodano po 32 sekundach:
Autem jeżdze 3lata.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 lut 2016, 22:07
 pomorskie
#216765
skasowali 2500 zł i spartolili robotę na całego, masakra

Dodano po 45 sekundach:
legion94 pisze:
Przepraszam, pomyłka ostatnia butla miała litr nie 2..
Czyli na 2tys km (około) dolałem 2litry.
to nic nie zmienia
By legion94 -  21 lut 2016, 22:10
 łódzkie
#216766
Napisze mu chyba ze zrobie to na wlasna reke ale jesli okaze sie ze to glowica to biore fakture i mi za to odda. Gwarancje od niego za remont silnika nadal mam. Dobry pomysł ?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15