#285200
No i wychodzi brak obeznania z silnikami MPI
@leszek158 dzięki za lekcję
@leszek158 dzięki za lekcję
No właśnie, nawymyślali te świecące bzdety a przy tym gładkie i chromowane, że dokładny poziom oleju można dostrzec trzymając miarkę pod światło, a jak jest świeży olej to już mało co widać;
Oczywiście, że lepiej byłoby na oryginale, ale uwierz ze jest to dla mnie prawie niewykonalne. Właśnie próbowałam, kilka razy wyciągałam, wyciągałam i efekt ciągle jak na zdjęciu poniżej. Nie chcę mi sie wierzyć, ze mam tyle ponad stan oleju. Zwłaszcza, ze raz jakiś czas temu udalo mi sie i bylo w połowie spiralki.leszek158 pisze: ↑21 lut 2021, 10:08@Warmia oj, ostrożnie z tym zakupem zamiennika, przeważnie różnią się one długością względem oryginału, a to prowadzi do złych odczytów co do faktycznego poziomu oleju w misce olejowej;
czy nie lepiej nauczyć się odczytywać na oryginalnym (odczyt rzeczywisty-stan faktyczny), jak kombinować na zamienniku (odczyt prawdopodobny-może mniej/może więcej), niech któryś z kolegów na miejscu wytłumaczy co i jak.
Trochę mnie uspokoiłeś. W tygodniu usunę trochę oleju jak pisałeś powyżej.leszek158 pisze: ↑21 lut 2021, 11:16
Zdjęcie miarki jak i pokazany poziom oleju na niej jest bardzo czytelny - masz nadmiar oleju w silniku ponad stan +- ok. 7-10 mm..... A tak na marginesie - nie przejmuj się, będzie dobrze. Aha, staraj się mierzyć poziom oleju na zimnym silniku - będzie pomiar faktyczny stanu oleju, oraz na w miarę poziomej nawierzchni.
Co za szitleszek158 pisze: ↑20 lut 2021, 22:31Nie straszcie ludzi:
"ORYGINALNA MIARKA OLEJU
1.6 MPI 8V
KOD SILNIKA: BGU BSE BSF
NR OEM: 06A115611P
ZASTOSOWANIE
AUDI A3 8P
VW GOLF V, TOURAN, CADDY III
SEAT LEON II
SKODA OCTAVIA II"
a co do poziomów, to też jest na nim A, B i C
aha, nazwę Warmia zmieńcie z koloru białego na różowy . Warmia