Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By orh -  08 cze 2012, 17:25
 małopolskie
#74847
Wymieniliśmu pompę esp na taka samą (ten sam tym i numer) i wszytsko fajnie przekopiowaliśmy dlugie kodowanie i vcds przyjmuje. Ale jest problem bo po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki i ponownym podpięciu vcds w kodowaniu sa same zera?
Jakieś pomysły ?
Awatar użytkownika
By major -  09 cze 2012, 9:00
 mazowieckie
#74894
unseen pisze:.......Jak się okazało takie objawy jak świecacy ESP oraz swiecacy wyłącznik ESP na OFF to uszkodzony sterownik pompy ABS tak podaje firma z Ozorkowa która to naprawia jest to ......
takie objawy to nic innego jak wyłączony ESP ;) Uszkodenie pomp ABS polegało na uszkodonym czujniku siły hamowania z tego co mi wiadomo.

Wygląda na to ze ABS Nie koduje się - niegodność wersji, dlatego się kasuje, albo jest źle podłaczona i traci napięcie po ponownym właczeniu kluczyka, dlatego się resetuje. Jedz do VW , zakodują Online VAS-em, i powinno dzialac.
Awatar użytkownika
By VWariaT -  05 maja 2017, 6:43
 mazowieckie
#251439
Trochę odkopię temat.

Po zakupie tourana zaczęła palić się kontrolka esp i wywalało błąd g201. W związku z tym że chciałem przetestować park assist zleciłem wymianę pompy abs.
Ten sam model, te same numery itd. Po wymianie i zakodowaniu błędy zniknęły, ale powstał kolejny problem - brak komunikacji z ops. Wcześniej czujniki działały poprawnie a teraz po wbiciu wstecznego tylny buzzer piszczy przez chwilę ciągłym sygnałem i miga kontrolka przy gałce biegów.

Czy macie pomysł co może być problemem? Kodowanie skopiowane jest ze starej pompy, ale czemu nie trybi z ops'em?