#134381
zależy za ile jak za 500zł to ok, jak nie to lepiej wziąć proex'a made in pl wyciszanego jak ja mam, z tym że ja nie modziłem ze zderzakiem tylko puściłem kolanko ku dołowi [ogólnie ma końcówkę prostą poszerzaną ok 8cm]...
co do modów, na seryjne turbo BKC nie ma sensu bo to końcowy na ori rurkę cienką, a jak na ARLa lub większe to polecam cały ukł wydechu 2,25/2,5" + DP 2,75" nie ma zawirowań spalin typu "fuuuhh fuhhhh" które powodują przeładowania i większe grzanie T.
w bkc jest cieniutki wydeszek od samego T niestety...
jeśli ktoś chcę taki jak ja za 450zł robota + części graty rury kolanka wg cenników (końcowy przelot proex 500zł, chyba że ktoś posiada własny) to pisać na PW.
na wolnych obr. nie słyszalny nie ma "wioski", słyszalny mruczy powyżej 3rpm, potrafi czasem strzelić nawet
co do modów, na seryjne turbo BKC nie ma sensu bo to końcowy na ori rurkę cienką, a jak na ARLa lub większe to polecam cały ukł wydechu 2,25/2,5" + DP 2,75" nie ma zawirowań spalin typu "fuuuhh fuhhhh" które powodują przeładowania i większe grzanie T.
w bkc jest cieniutki wydeszek od samego T niestety...
jeśli ktoś chcę taki jak ja za 450zł robota + części graty rury kolanka wg cenników (końcowy przelot proex 500zł, chyba że ktoś posiada własny) to pisać na PW.
na wolnych obr. nie słyszalny nie ma "wioski", słyszalny mruczy powyżej 3rpm, potrafi czasem strzelić nawet
Peugeot 807 2.0i EW10A 07'
Mk5 BKC 04'
Subaru Forester MY15 2.0 XT
Mk5 BKC 04'
Subaru Forester MY15 2.0 XT