Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By kostecki -  13 sie 2012, 20:58
 mazowieckie
#79491
Jeśli chodzi o wydech MG ja posiadam takowy i nie mogę powiedzieć złego słowo przejechałem 6 tyś i póki co nic się nie dzieje ładnie mruczy i daje fan :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
By an0nim -  13 sie 2012, 21:53
 pomorskie
#79496
mozna wiedziec ile placiles i do jakiego auta? mi zaproponowali kompletny uklad za 2700 i cat-back 2200. myslisz ze dzwiek sie poprawi w moim tdi znacznie? jezeli nie, to mam plan zakupic koncowke tlumika od GTI oraz sama dokladke zderzaka pod 2rurki :)
By stefdeath -  14 sie 2012, 9:37
 -------
#79507
wpisz sobie w youtubie "2.0 tdi exhaust" to usłyszysz na ile się zmienia dźwięk. Dźwięku TFSI u Kosteckiego nie ma co porównywać do diesla.
By _Dominik_ -  10 gru 2013, 23:12
 podkarpackie
#112774
Trochę odgrzeję kotleta ale nie chce zakładać nowego tematu. Chce wymienić tylny zderzak na taki z otworem na wydech. Ale tutaj powstaje problem ponieważ rury wydechowe mam skierowane w dól. Próbował ktoś przerobić rury wydechowe na "proste"? czy pozostaje jedynie wymiana wydechu końcowego ?
By Piotrekb_s3 -  10 gru 2013, 23:19
 łódzkie
#112775
Mozna obciac koncowki w wspawac proste albo kupic wydech koncowy z Gti i bez ciecia i kombinacji.Jakby co to mam wydech z Gti na sprzedanieq
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  10 gru 2013, 23:48
 śląskie
#112784
Ja to przerabiałem.
Kupiłem od A3 końcowy tłumik bo myślałem że mój pierdzi ale jednak chyba był dobry,
I potem wydech przerobiłem ;
Dwa kolanka kupione w Wodno-kanalizacyjnym
Obrazek

Nakładki Fi-70
Obrazek

efekt końcowy
Obrazek

Niewiem jak jest w oryginalnym tłumiku z dwoma rurkami ale w tym starym z jedną rurką był taki patent że po odcięciu tej drugiej zatyczki w obudowie tłumika była poprostu dziura bez wprowadzonej rury w głąb tłumika jak to jest w oryginalnie zamontowanej rurce wydechowej. Dlatgo zrobiłem taki rozgałęźnik na dwie bo obawiałem się że jak przyspawam do samej obudowy tłumika drugą rurkę to będzie odgłos jak z puszki po śledziach. :tooth:
By trzeci5 -  11 gru 2013, 1:52
 śląskie
#112790
ja tez kiedyś miałem dokładkę bez wycięcia i zmieniałem na dokładkę od GTI dorobiłem z nierdzewki takie końcówki i je przyspawałem do tych wyjść z ori tłumika,oczywiście nie obyło sie bez małej przeróbki
ObrazekObrazek

aktualnie mam dokładke R32 look z bocznym wydechem i zmieniłem cały tłumik bo te wcześniejsze końcówki które miałem miały za małą średnice i zapodałem coś takiego,tłumi jest oczywiście przelotowy
ObrazekObrazekObrazekObrazek
By NoQwaYout -  08 maja 2014, 12:10
 -------
#130408
Cześć, kupiłem już tłumik końcowy od GTI i chcę go wpasować do mojego 1.9 BKC - i pytanko =]. Czy wycinać od razu katalizator ? Podobno ktoś na forum pisał, że z tłumikiem GTI a bez kata wydech klekota będzie brzmiał "bardziej rasowo". Jakie są konsekwencje wycięcia kata ? Czy będzie Batory ? Dzięki za pomoc !
Awatar użytkownika
By Soad7 -  08 maja 2014, 21:59
 wielkopolskie
#130491
Znajomy miał piątkę 2.0 w dieslu i wstawił uklad milteca od downpipu, fajnie brzmiał i podobno twierdził ze lepiej sie zbieral z dołu.
Nie wiem jak w dieslu ale do benzyny wstawia sie końcowe od diesla bo wtedy jest lepszy dzwiek i większy przelot, tłumnikiem z benzyny troche go mozesz przydlawić.
jak wytniesz kata to zsykasz dwa razy, raz że odetkasz troche auto, drugi ze mozesz go sprzedać za kilka stówek.
Co do kopcenia to w mich dieslach nie zauważyłem wielkiej zmiany, troszke wiecej dymi ale w normie.
Awatar użytkownika
By grejf -  09 maja 2014, 18:14
 mazowieckie
#130556
ja robię w klekocie down pipe solidne, wydech z kwasówki 2,5" [cena 400zł], przelot od a-z.. a kończące dzieło Z ALU, z brzmieniem zapewni mi ->

http://allegro.pl/tlumik-proex-vw-golf- ... 27238.html" onclick="window.open(this.href);return false;

słyszałem ten końcowy tłumik proex'a w golfie :cool: [wygłuszony] taki też zamówiłem, malina tyle powiem ;)
końcówka śred 7,5cm, lecz ku dołowi jak w serii nikt nie widzi xP

a jeśli chodzi o ukł dolotowy to seria, bo nie ma sensu, tylko kwasówka + silikon dla Fmic, bo te rureczki seryjnie plasticzki wysadza na 1.5/1.6 bara..
za metr rury kwasówki to barszcz + kolanka, dobry rzeźbiarz i bangla...
By gabriell20 -  03 cze 2014, 20:49
 śląskie
#133774
Czy wiecie może o jakiej średnicy koncówki nalezy kupic gdy przerabia się rury diesela. Tzn. wspawuję dwie rury tej samej średnicy co te stare zaginane tylko prostuję je i potrzebne są jeszcze do ozdoby chromowane lub inne końcówki, to właśnie o nie chodzi.
Awatar użytkownika
By grejf -  04 cze 2014, 13:21
 mazowieckie
#133843
nie rozumiem za bardzo sensu robienia samych końcówek lub końcowego tłumika na serie rurkie , wydech zaczyna się od kryzy jeżeli zostawiasz ori pod ori turbo bez DP

OBRAZEK poniżej posiada DP 2,75" W przejście na 2,5" [mój wydech], a końcóweczki ozdobne to sobie możesz zrobić/wspawać na ori tłumik 50mm nie mniejsze. Chyba że wspawasz zwykłe proste rury i na nie chcesz założyć "odzóbki" chromowe to mają regulację to min. 50mm na śrubki, lub obejmy zalezy od producenta...


Obrazek

Obrazek

Obrazek

najlepiej to zmierz średnice wspawanych rur i w sklepie masz wymiar podajesz i wiedzą jakie wejdą na nie wówczas...