Strona 2 z 3

Re: Zmiana wydechu.

: 13 sie 2012, 20:58
autor: kostecki
Jeśli chodzi o wydech MG ja posiadam takowy i nie mogę powiedzieć złego słowo przejechałem 6 tyś i póki co nic się nie dzieje ładnie mruczy i daje fan :mrgreen: :mrgreen:

Re: Zmiana wydechu.

: 13 sie 2012, 21:53
autor: an0nim
mozna wiedziec ile placiles i do jakiego auta? mi zaproponowali kompletny uklad za 2700 i cat-back 2200. myslisz ze dzwiek sie poprawi w moim tdi znacznie? jezeli nie, to mam plan zakupic koncowke tlumika od GTI oraz sama dokladke zderzaka pod 2rurki :)

Re: Zmiana wydechu.

: 14 sie 2012, 9:37
autor: stefdeath
wpisz sobie w youtubie "2.0 tdi exhaust" to usłyszysz na ile się zmienia dźwięk. Dźwięku TFSI u Kosteckiego nie ma co porównywać do diesla.

Re: Zmiana wydechu.

: 10 gru 2013, 23:12
autor: _Dominik_
Trochę odgrzeję kotleta ale nie chce zakładać nowego tematu. Chce wymienić tylny zderzak na taki z otworem na wydech. Ale tutaj powstaje problem ponieważ rury wydechowe mam skierowane w dól. Próbował ktoś przerobić rury wydechowe na "proste"? czy pozostaje jedynie wymiana wydechu końcowego ?

Re: Zmiana wydechu.

: 10 gru 2013, 23:19
autor: Piotrekb_s3
Mozna obciac koncowki w wspawac proste albo kupic wydech koncowy z Gti i bez ciecia i kombinacji.Jakby co to mam wydech z Gti na sprzedanieq

Re: Zmiana wydechu.

: 10 gru 2013, 23:24
autor: _Dominik_
tą przeróbkę da sie wykonać we własnym zakresie ? potrzebują jakaś stal kwasowa itp czy najnormalniejsza?

Odnośnie zderzaka też zapytam tutaj.
czy taki http://img06.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3723337741" onclick="window.open(this.href);return false; o nr 1K6807521 D będzie pasował ? (z jakiej on jest wersji ? ponieważ sprzedawca nie umieścił takich informacji)

Re: Zmiana wydechu.

: 10 gru 2013, 23:48
autor: Dexter23pl
Ja to przerabiałem.
Kupiłem od A3 końcowy tłumik bo myślałem że mój pierdzi ale jednak chyba był dobry,
I potem wydech przerobiłem ;
Dwa kolanka kupione w Wodno-kanalizacyjnym
Obrazek

Nakładki Fi-70
Obrazek

efekt końcowy
Obrazek

Niewiem jak jest w oryginalnym tłumiku z dwoma rurkami ale w tym starym z jedną rurką był taki patent że po odcięciu tej drugiej zatyczki w obudowie tłumika była poprostu dziura bez wprowadzonej rury w głąb tłumika jak to jest w oryginalnie zamontowanej rurce wydechowej. Dlatgo zrobiłem taki rozgałęźnik na dwie bo obawiałem się że jak przyspawam do samej obudowy tłumika drugą rurkę to będzie odgłos jak z puszki po śledziach. :tooth:

Re: Zmiana wydechu.

: 11 gru 2013, 0:18
autor: _Dominik_
Chyba przerobię stary wydech.. poczekam na informacje w sprawie tego zderzaka i będziemy coś myśleć :P

Re: Zmiana wydechu.

: 11 gru 2013, 1:52
autor: trzeci5
ja tez kiedyś miałem dokładkę bez wycięcia i zmieniałem na dokładkę od GTI dorobiłem z nierdzewki takie końcówki i je przyspawałem do tych wyjść z ori tłumika,oczywiście nie obyło sie bez małej przeróbki
ObrazekObrazek

aktualnie mam dokładke R32 look z bocznym wydechem i zmieniłem cały tłumik bo te wcześniejsze końcówki które miałem miały za małą średnice i zapodałem coś takiego,tłumi jest oczywiście przelotowy
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: Zmiana wydechu.

: 08 maja 2014, 12:10
autor: NoQwaYout
Cześć, kupiłem już tłumik końcowy od GTI i chcę go wpasować do mojego 1.9 BKC - i pytanko =]. Czy wycinać od razu katalizator ? Podobno ktoś na forum pisał, że z tłumikiem GTI a bez kata wydech klekota będzie brzmiał "bardziej rasowo". Jakie są konsekwencje wycięcia kata ? Czy będzie Batory ? Dzięki za pomoc !

Re: Zmiana wydechu.

: 08 maja 2014, 21:59
autor: Soad7
Znajomy miał piątkę 2.0 w dieslu i wstawił uklad milteca od downpipu, fajnie brzmiał i podobno twierdził ze lepiej sie zbieral z dołu.
Nie wiem jak w dieslu ale do benzyny wstawia sie końcowe od diesla bo wtedy jest lepszy dzwiek i większy przelot, tłumnikiem z benzyny troche go mozesz przydlawić.
jak wytniesz kata to zsykasz dwa razy, raz że odetkasz troche auto, drugi ze mozesz go sprzedać za kilka stówek.
Co do kopcenia to w mich dieslach nie zauważyłem wielkiej zmiany, troszke wiecej dymi ale w normie.

Re: Zmiana wydechu.

: 09 maja 2014, 18:14
autor: grejf
ja robię w klekocie down pipe solidne, wydech z kwasówki 2,5" [cena 400zł], przelot od a-z.. a kończące dzieło Z ALU, z brzmieniem zapewni mi ->

http://allegro.pl/tlumik-proex-vw-golf- ... 27238.html" onclick="window.open(this.href);return false;

słyszałem ten końcowy tłumik proex'a w golfie :cool: [wygłuszony] taki też zamówiłem, malina tyle powiem ;)
końcówka śred 7,5cm, lecz ku dołowi jak w serii nikt nie widzi xP

a jeśli chodzi o ukł dolotowy to seria, bo nie ma sensu, tylko kwasówka + silikon dla Fmic, bo te rureczki seryjnie plasticzki wysadza na 1.5/1.6 bara..
za metr rury kwasówki to barszcz + kolanka, dobry rzeźbiarz i bangla...

Re: Zmiana wydechu.

: 03 cze 2014, 20:49
autor: gabriell20
Czy wiecie może o jakiej średnicy koncówki nalezy kupic gdy przerabia się rury diesela. Tzn. wspawuję dwie rury tej samej średnicy co te stare zaginane tylko prostuję je i potrzebne są jeszcze do ozdoby chromowane lub inne końcówki, to właśnie o nie chodzi.

Re: Zmiana wydechu.

: 04 cze 2014, 13:21
autor: grejf
nie rozumiem za bardzo sensu robienia samych końcówek lub końcowego tłumika na serie rurkie , wydech zaczyna się od kryzy jeżeli zostawiasz ori pod ori turbo bez DP

OBRAZEK poniżej posiada DP 2,75" W przejście na 2,5" [mój wydech], a końcóweczki ozdobne to sobie możesz zrobić/wspawać na ori tłumik 50mm nie mniejsze. Chyba że wspawasz zwykłe proste rury i na nie chcesz założyć "odzóbki" chromowe to mają regulację to min. 50mm na śrubki, lub obejmy zalezy od producenta...


Obrazek

Obrazek

Obrazek

najlepiej to zmierz średnice wspawanych rur i w sklepie masz wymiar podajesz i wiedzą jakie wejdą na nie wówczas...

Re: Zmiana wydechu.

: 05 cze 2014, 16:56
autor: troxx
co by nie zakładac nowego tematu..

Pany, mam w dobrej cenie do przejęcia taki wydech:

http://www.remus.eu/0450966584kr-remus- ... m_store=de" onclick="window.open(this.href);return false;


Silnik 1.9 BKC. Przyda się pod późniejszy program i ewentualnie inne mody? Może ktoś już go miał? Polecacie, odradzacie?