Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 lip 2016, 20:11
 zachodniopomorskie
#235663
A-R-T-U-R pisze:Zewnetrzne poszycie drzwi musisz zdjac. Czy wewnetrzne :hmmm: raczej tez
Zdejmujemy tylko poszycie, tapicerki nie ruszamy, ważne oznaczyć miejsca montażu śrub poszycia przy pomyłce można przedziurawić dłuższymi śrubami poszycie od strony zawiasów jak pomylimy je z innymi.Druga wazna sprawa klamkę odciągamy wkładając w nią kawałek szmaty, wtedy śrubę klamki odkrecamy do momentu wyjścia wkładki, jak wykręcisz ja cała to spadnie zabezpieczenie wkładki.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  01 sie 2016, 10:30
 zachodniopomorskie
#235711
copek pisze:
PinkFloyd pisze:Zdejmujemy tylko poszycie, tapicerki nie ruszamy....
Dzięki za odpowiedź i uwagi, dobrze że spytałem bo chyba będzie mniej w takim razie roboty niż poleciał bym od strony wewnętrznej z tapicerką według:
Wymiana zamka drzwi przednich lewych
W platformie golfa v tylko zdejmujemy poszycie, robiłem to ze 100 razy po drugie zaznacz sobie na klamce miejsce napięcia linki klamki zewnętrznej i wtedy ja odczep od klamki, przełóż ze starego zamka ta linke do nowego, bo każdy model różni sie tylko długością tej linki. Montując należy zwrócić uwagę żeby stelaż wewnętrzny kalmki zahaczył sie dwoma plastikowymi zabkami o dziurę klamki w poszyciu, jak się nie zahacza to wkładka sie nie przykręci lub spadnie zabezpieczenie wkładki i trzeba będzie znów pruć poszycie
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  01 sie 2016, 12:58
 zachodniopomorskie
#235731
copek pisze:
PinkFloyd pisze:....zaznacz sobie na klamce miejsce napięcia linki klamki zewnętrznej i wtedy ja odczep od klamki...
Czyli mam zaznaczyć jak daleko wysuwa się linka? (widoczna ta tym zdjęciu)
Obrazek
Tak, zaznacz nożykiem na plastikowej obudowie w srodku na który zabki konczy sie linka zakończona tym plastikowym elementem, potem go odczep, ta linke z tym elementem przełóż do nowego zamka.
Awatar użytkownika
By wycior -  15 sie 2016, 21:18
 łódzkie
#237057
Od kilku dni golfik przy zamknięciu nie potwierdza kierunkowskazami i w końcu zorientowałem się że tylne prawe drzwi są ciągle otwarte.

Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
Control Module Part Number: 1K0 959 704 P HW: 1K0 959 794 G
Component and/or Version: J389 TUER-SG HR 1120
Software Coding: 0000144
Work Shop Code: WSC 00066 000 00000
VCID: 3E73D87369826EEEA6F-806B
2 Faults Found:

00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
008 - Implausible Signal - Intermittent

01554 - Motors for Central Locking; Rear Doors; Lock
012 - Electrical Fault in Circuit


Sprawdziłem czy kable w harmonijce przy zawiasach nie są połamane, ale nie i co mnie zaskoczyło są tam 4 przewody + 2 głośnikowe. Te cztery to pewnie zasilanie i CAN. Sprawdzałem też przez Test Output i podczas testu zamka, słychać cyk cyk cyk ale status zamka jest za każdym razem: unlock

Przeczytałem ten wątek. Jest tu super opis przednich drzwi i demontażu klamki i mechanizmu ale co z poszyciem drzwi tylnych ? Owszem jest link do strony: http://www.projekt-tdr.de/fotografie/it ... legen.html
ale u mnie jest inaczej:

Obrazek

Czy ktoś przerabiał zdejmowanie tylnego panela drzwi w kombi ? Może coś przeoczyłem?
Awatar użytkownika
By wycior -  17 sie 2016, 8:35
 łódzkie
#237172
to w takim razie będą inne etapy dostania się do zamka. zanim zacznę to chciałbym zebrać jak najwięcej info o tej procedurze:

- zdjęcie tapicerki
- wyjęcie szyby? np.: link
- zdjęcie klamki zewnętrznej, procedura jak przy innych drzwiach
- zdjęcie panela z podnośnikiem szyby - brak opisu
- wyjęcie mechanizmu klamki zewnętrznej - brak opisu
- wyjęcie zamka - brak opisu

Tam gdzie brak opisu czy ktoś ma jakiś filmik lub foto relację ?
Awatar użytkownika
By cbool333 -  14 wrz 2016, 20:17
 kujawsko-pomorskie
#239175
U mnie zdalnie zamykają się wszystkie drzwi poza drzwiami kierowcy. Przekręcając kluczyk w prawo zamykanie działa poprawnie i wtedy wszystkie się zamykają. Zamek rozebrany (wygląda na oryginał bo ma napis germany i znaczek vw (jak coś mogę wstawić zdjęcia)) i te switche (mikrostyki) są w porządku. Udało się komuś naprawić zamek? Zajrzałem do harmonijki w drzwiach i trzy kable mają pęknięcia jednak tylko osłonki więc prąd płynie poprawnie. Pomożecie?
Ps: @Krzycho przepraszam za poprzedni post
By undercoversr -  15 wrz 2016, 4:30
 dolnośląskie
#239197
Jeżeli izolacje masz popękane a przewód jest cały i tak może to powodować przeskok napięcia i nieprawidłowa prace zamka. Ja miałem taką sytuację u siebie w drzwiach kierowcy. Przewody były całe jednak izolacja trochę popękana i drzwi swirowaly, po założeniu koszulek wszystko zaczęło działać.
Awatar użytkownika
By cbool333 -  29 wrz 2016, 21:36
 kujawsko-pomorskie
#239974
Obrazek
Tak u mnie wyglądało po stronie kierowcy między słupkiem a drzwiami (auto rok 2004). Wyjąłem całą wiązkę z drzwi ponieważ ciężko było izolować. Zrobiłem cacy - co prawda tylko używając izolacji ale uważam ,że wytrzyma. Nie pomogło na mój problem nie zamykania drzwi z pilota więc wykluczyłem przebicie. Kupiłem zamek firmy TOSHIO za 155zł i jestem zadowolony. Tak teraz patrzę, że na alledrogo są tańsze... Szykuje się wymiana zamka po stronie pasażera bo prawie w tym samym czasie zaczął wariować - czasami muszę powtórzyć na pilocie aby otworzył drzwi pasażera. Więc może kupię i zamontuje tańszy będzie porównanie.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18