#276491
ciekawostka jak wygladaly kable w przelotce, (oczywiscie drzwi przestaly sie otwierac):
112KM / 275Nm @ 142KM / 332Nm
chomik:piter_ldz
chomik:piter_ldz
jesli nie przewody to zamek do wymiany
Siema,wycior pisze: ↑02 mar 2017, 22:55Jakiś czas temu pisałem że padł zamek tył prawy - wymieniłem na nowy zamiennik i jest ok do tej pory.
Znalazłem na forum schemat elektryczny zamka i mówię sobie sprawdzę czy uda mi się go naprawić.
Na pinach 1-2 jest silnik V214, który steruje czerwoną dźwignią i działa + - otwiera, zamyka.
Na pinach 1-7 jest silnik drugi V163, który blokuje otwarcie klamką od wewnątrz (chyba) i też działa
Mikro-styki też działają F222, nie wiem w jakim położeniu powinny być otwarte lub zwarte ale zmienia się ich stan.
Jak i styk F10 po zatrzaśnięciu rygla śrubokrętem.
Więc do cho...y co mogło być nie tak, że nie chciał działać jak był w drzwiach... Czy ma ktoś sugestię?
Zrobiłem tak samo, napsikałem smarem i odgłos zamka od razu się poprawił i działa do tej pory, oby jak najdłużej.leszek158 pisze: ↑04 lip 2019, 11:56A ja zrobiłem tak, zamek lewych/tylnych drzwi zaczął szwankować - nie można go było za każdym razem otworzyć od zewnątrz; sugerując się filmikiem zamieszczonym przez @A-R-T-U-R za którymś razem otworzyłem od wewnątrz drzwi, wyjąłem plastikową zaślepkę zamka i prysnąłem do środka na cały zamek i rygle sprayem z teflonem CX80, aż wyciekło porządnie dołem drzwi, następnie kilkadziesiąt razy poruszałem ryglem przez otwór i zamykałem/otwierałem te drzwi, minęło już dwa miesiące - zamek śmiga jak nowy, dźwięk otwierania i zamyka wrócił do normy (a był już taki "zdechły") a też zastanawiałem się czy kupić oryginał nowy czy używkę, ale postanowiłem wcześniej poeksperymentować, i odpukać chodzi na razie jak nowy-oby jak najdłużej.