#266080
No pewnie, że sie da wyjąć tłoki dołem. Jak rozumiem myslisz o tzw. małym remoncie. Powstaje tylko jedno pytanie, czy sama wymiana pierścieni wystarczy. Moim zdaniem przy takim przebiegu, gdy ten silnik jest przewidziany na 350 tys. km, trzeba będzie szlifować cylindry. Zostaw jednak takie przemyślenia na potem jak już pomierzysz ciśnienie. Ja bym tez nie dał 5 tysi za silnik i wolałbym swój robić. Co do kosztów to za 2 nie zrobisz jednak remontu kapitalnego.Misiek86 pisze: ↑26 cze 2018, 11:07Obecny przebieg 231000 km. Od razu jak go kupiłem to zaomntowałem lpg przy stanie 160 000km (przebieg pewny, serwisowany do końca w ASO). Wycieków brak, silnik suchutki od dołu, od góry jakby trochę się pocił ale nie wiem czym to jest związane. Podjade do mechanika i zrobie pomiar stopnia sprężania z próbą olejową i powinno wyjść gdzie leży problem. Szczerze to chyba nie opłaca mi się wymieniać silnika za prawie 5 koła. To wolałbym już chyba remont robić za około 2 k pln. A orientujesz się może czy nie da się wyjąc tłoków po odkreceniu miski olejowej i panewek kopytek? co mocują go na wale? i w ten sposób wymienić pierścienie?