Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
By lukas1305 -  13 maja 2013, 23:25
 śląskie
#98176
patlapucio23 pisze:U mnie jest to samo . Po ostrzejszej jeździe po autostradzie gdy stane na światłach to trzęsie delikatnie autem. Po wciśnięciu sprzęgła brak zmiany wiec również obstawiam pompo wtrysk . Rok temu jak kupowałem auto to w ASO na diagnostyce wyszło że jeden pompo wtrysk kuleje ale był jeszcze w normie. Teraz już pewnie dogorywa :/ Ciekawe jakie ceny wymiany lub regeneracji jeśli można regenerować ?
Chyba kol.mettenos ma chyba racje.........Ty piszesz ,że jeden Ci kuleje......u mnie też występują sporadycznie drgania silnika ale tylko i wyłącznie występują na gorącym i nie zawsze ,był podpinany pod komp,robione logi stat. i dynam.i co i nic,wszystko książkowo a drgawki czasami sie pojawiają nie jest to jakieś duże ale troche to denerwuje.Np.w grupie 013 pompki mają -0,15 ,-0,10 -0,05 a czwarta ma +0,30 bipy wzorowe- ja odpusciłem temat bo nie chce se polepszyć ale w drugą strone,kase wywale a drgawki i tak bedą....tak jak pisze kol.mettenos,może sie żeczywiscie okazać ,że pompke wymienisz a problem dalej będzie.Widocznie wiekszość pd-ków tak ma.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  14 maja 2013, 8:32
 pomorskie
#98186
mozna podnieść obroty jałowego do 900 rpm wówczas jest trochę lepiej. Wyprzedzając kolejne pytania informuję, iż nie powoduje to wzrostu spalania
By Paulek -  14 maja 2013, 22:27
 -------
#98251
Najlepiej jeździć aż problem będzie rzeczywiście uciążliwy.. U mnie było już na tyle to wkurzające że z rana palił na 3 cylindry i na wolnych również śmigał na 3.. Więc był mus.. Co do pompek to smigam już tydzien na regenerowanej i jest spoko.. Nabyłem za 450zł z gwarancją na pół roku.
By patlapucio23 -  15 maja 2013, 19:59
 -------
#98283
mettenos pisze:mozna podnieść obroty jałowego do 900 rpm wówczas jest trochę lepiej. Wyprzedzając kolejne pytania informuję, iż nie powoduje to wzrostu spalania
Przeprowadziłem test. Pojeździłem troche autostradą i gdy zjechałem na światła i się zatrzymałem znów zaczęło trząść delikatnie.
Dodałem delikatnie gazu , puściłem i przestało trząść. Czyli z punktu widzenia technicznego powinno być wszystko w porządku.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  15 maja 2013, 20:28
 pomorskie
#98289
patlapucio23 pisze:
mettenos pisze:mozna podnieść obroty jałowego do 900 rpm wówczas jest trochę lepiej. Wyprzedzając kolejne pytania informuję, iż nie powoduje to wzrostu spalania
pisząc to miałem na m,yśli podniesienie rpm jałowego VCDS-em
By Stachoo -  16 maja 2013, 14:01
 małopolskie
#98337
W moim przypadku drgania przy dodawaniu prędkości występowały od spóźniającego się już wyciągniętego paska rozrządu, po wymianie ustały, byle żeby nie dawać mu biegów zbyt nisko. Jeżeli chodzi o delikatne drgania jakby silniejszy wiatr kołysał budą, to moim zdaniem drgania nie są dokładnie wygaszone przez silnik i ten typ tak ma.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  16 maja 2013, 21:10
 pomorskie
#98352
co to za bzdura z rozciągniętym paskiem rozrządu? a od czego jest napinacz :?: 8) od niwelowania m. in. luzów
By M4rcin -  22 maja 2013, 18:45
 śląskie
#98778
u mnie tez buja samochodem na luzie :( czy to ze wcisnietym sprzeglem czy bez...
obroty ma 820-840. Przy 950 jest ok..
czy ELM 327 mozna podkrecic obroty?
By M4rcin -  28 maja 2013, 12:38
 śląskie
#99192
po podniesieniu obrotów na 880 drgania/szarpanie znikło prawie całkowicie
By M4rcin -  11 cze 2013, 12:58
 śląskie
#100329
dobra walcze dalej z tymi drganiami. Za tydzien auto idzie do mechanika i muszę wymysleć, co może byc tego powodem.
Drgania zanikają gdy-włacze klime lub włacze ogrzewanie tylnej szyby czyli gdy silnik potrzebuje więcej paliwa ale obroty nie rosną. Jakieś pomysły jak to naprawić?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  13 cze 2013, 7:53
 pomorskie
#100454
M4rcin pisze: Jakieś pomysły jak to naprawić?
tak, przyzwyczaić się do tego chyba że masz za dużo kasy i chcesz metodą prób i błędów wymienić pół silnika
Awatar użytkownika
By sopel_95 -  13 cze 2013, 19:00
 mazowieckie
#100470
Mój czasami na zimnym silniku jak stanę na światłach potrafi zatrząść się parę razy i cisza, pod kolejnymi światłami znowu zatrzęsie ze 3 razy, na ciepłym to nie występuje. Jeszcze zauważyłem, że przyspieszając od 70 km/h na 5-tym biegu do 85 km/h trzęsie delikatnie budą. Czy to mogą być objawy kończącego się dwumasu ?? Auto ma przejechane 180kkm .
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  14 cze 2013, 9:29
 pomorskie
#100499
sopel_95 pisze: że przyspieszając od 70 km/h na 5-tym biegu do 85 km/h trzęsie delikatnie budą. .
gratuluję pomysłowości aby na 5 biegu cisnąć od 70 km/h, nawet zdrowy dwumas potrafi szarpnąć przy takim obciążeniu bo działają duże obciążenia, porównaj to do jazdy na rowerze - daj najmniejsze tylne przełożenie i największe na korbie, zatrzymaj się prawie i spróbuj przyśpieszyć, efekt podobny