#125621
Powiedział jeszcze że nie ma możliwości ich założyć bo mają mniejszą średnice
Jutro wezmę auto na podnośnik pomierzę, zobaczę jak to wygląda i dam znać
Jutro wezmę auto na podnośnik pomierzę, zobaczę jak to wygląda i dam znać
a co tam chcesz mierzyć ?przecież maja taka sama średnicę,jak sie przyjrzysz na foto tulei poniżej to widac że jest u dołu poszerzenie a w tulei z cupry tego nie ma on na pewno zmierzył to poszerzenie i dlatego powiedział ze te z copry maja mniejszą średnicę,poza tym niby w jaki sposób zamontowałem je u siebie?pozdrawiamMichu48 pisze:Powiedział jeszcze że nie ma możliwości ich założyć bo mają mniejszą średnice
Jutro wezmę auto na podnośnik pomierzę, zobaczę jak to wygląda i dam znać
Dzięki za odpowiedź,WitekAlex pisze:Sprawdź jeszcze taki element któy nazywa się łożyska McPhersona ten element też może powodować tego rodzaju stuki.
kamilecki pisze:Dokładnie jest to pojedyncze puknięcie przy ostrym ruszeniu i potem pojedyncze puknięcie przy ostrym hamowaniu. Niemniej jednak gdy jadąc dwukrotnie gwałtownie wcisnę hamulec, to stuknięcie jest tylko za pierwszym razem, podobnie z ruszaniem.WitekAlex pisze:Sprawdź jeszcze taki element któy nazywa się łożyska McPhersona ten element też może powodować tego rodzaju stuki.
.
Witam,Kopter pisze:Wymień te śruby na takie: N-908-235-01
Potrzeba 4 sztuki. Nawet jak te oryginalne są mocno dokręcone to mogą być rozciągnięte przez co cały aluminiowy wózek zawieszenia delikatnie się przesuwa powodując takie stuki. Miałem identyczną sytuację, wymieniłem te śruby plus pełne tuleje z audi S3 i stukanie ustało a i prowadzenie bardzo się poprawiło.