Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By grzemar -  16 gru 2015, 23:38
 wielkopolskie
#205540
seba697 pisze: butle włożyłem dość dużą bo wchodzi 41l LPG
tyle ze kosztem bagażnika bo go troszkę podwyższyłem styropianami
Niedawno stałem się posiadaczem Golfa Plus z instalacją gazową. Niestety bagażnik jest całkowicie nieogarnięty - na podłogę rzucony jest dywanik, który przez wystający ponad powierzchnię zbiornik sprawia, że jest to całkowicie niefunkcjonalne.
Po zdjęciu widzę, że przeszedłeś już drogę, którą też muszę pokonać. Podpowiedz mi proszę, jakich dodatkowych elementów (poza tymi dwoma wypełniaczami) potrzebuję by zamontować wszystko poprawnie i porządnie. Nie mam podłogi bagażnika więc potrzebuję na pewno jej. Co z ewentualnymi zawiasami, uchwytami itp.? Jestem totalnie zielony w tej materii i będę bardzo wdzięczny za pomoc.
By carolsz -  18 gru 2015, 13:58
 dolnośląskie
#205755
grzemar pisze: Niedawno stałem się posiadaczem Golfa Plus z instalacją gazową. Niestety bagażnik jest całkowicie nieogarnięty - na podłogę rzucony jest dywanik, który przez wystający ponad powierzchnię zbiornik sprawia, że jest to całkowicie niefunkcjonalne.
Po zdjęciu widzę, że przeszedłeś już drogę, którą też muszę pokonać. Podpowiedz mi proszę, jakich dodatkowych elementów (poza tymi dwoma wypełniaczami) potrzebuję by zamontować wszystko poprawnie i porządnie. Nie mam podłogi bagażnika więc potrzebuję na pewno jej. Co z ewentualnymi zawiasami, uchwytami itp.? Jestem totalnie zielony w tej materii i będę bardzo wdzięczny za pomoc.