Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
Awatar użytkownika
By Bartolomeo171 -  04 kwie 2016, 13:58
 wielkopolskie
#222968
Czy jest możliwe zakodowanie zamków tak aby nie trzeba było pociągać dwa razy za klamkę po zamknięciu powyżej 15kmh? Irytuje mnie(pasażerów szczególnie), że trzeba dwa razy pociągnąć za klamkę jeśli wcześniej nie otworzyłem a ktoś chce wysiąść - nie chce żeby mi ktoś klamkę urwał kiedyś :tooth:
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  04 kwie 2016, 15:01
 dolnośląskie
#222977
Bartolomeo171 pisze:Czy jest możliwe zakodowanie zamków tak aby nie trzeba było pociągać dwa razy za klamkę po zamknięciu powyżej 15kmh? Irytuje mnie(pasażerów szczególnie), że trzeba dwa razy pociągnąć za klamkę jeśli wcześniej nie otworzyłem a ktoś chce wysiąść - nie chce żeby mi ktoś klamkę urwał kiedyś :tooth:
wystarczy ze naciśniesz przycisk odblokowujący koło kierowcy i wszystko wraca do normy
By bykol132 -  23 paź 2017, 17:58
 opolskie
#257954
Witam dołączę się do pytania bo oprócz bezsensownych odpowiedzi nie widzę nic konkretnego.
Jest możliwość zakodowania czegoś czy takiej opcji po prostu nie ma, żeby po jednokrotnym pociągnięciu oś razu otwierały się drzwi a nie tylko odblokowywać się zamek?
Awatar użytkownika
By Cimek -  23 paź 2017, 19:21
 opolskie
#257955
@bykol132 Nie ma takiej opcji, niestety. :sad: budowa zamka jest taka, a nie inna. Tu chyba chodzi o ryglowanie, w mk5 masz taki jakby języczek i pociągając klamkę "podnosisz" go fizycznie. W nowszych modelach jest pewnie jakoś metodą elektryczną-sprzęgiełko czy coś tego typu. Nie rozbierałem tych nowszych.

To są moje domysły, a nie fachowa (sprawdzona) informacja
Awatar użytkownika
By Tyson -  23 paź 2017, 21:24
 mazowieckie
#257956
A można zrobić tak, żeby nie można bylo w ogóle od środka otworzyć drzwi, dopiero po naciśnięciu przycisku ryglowania?
Awatar użytkownika
By Cimek -  24 paź 2017, 7:23
 opolskie
#257958
Chyba nie, kwestia bezpieczeństwa. Chcesz dzieci przewozić, gdy one tego nie chcą ? :tooth: w tylnych drzwiach masz taką jakby śrubę, wsadzasz kluczyk, przekręcasz i tylko z zewnątrz otworzysz
By bykol132 -  27 paź 2017, 18:19
 opolskie
#258116
Cimek pisze:
23 paź 2017, 19:21
@bykol132 Nie ma takiej opcji, niestety. :sad: budowa zamka jest taka, a nie inna. Tu chyba chodzi o ryglowanie, w mk5 masz taki jakby języczek i pociągając klamkę "podnosisz" go fizycznie. W nowszych modelach jest pewnie jakoś metodą elektryczną-sprzęgiełko czy coś tego typu. Nie rozbierałem tych nowszych.

To są moje domysły, a nie fachowa (sprawdzona) informacja
I to jest konkretna odpowiedz 😃
Dziękuje bardzo !!
By tberent -  27 paź 2017, 18:37
 łódzkie
#258118
Cimek pisze:@bykol132 Nie ma takiej opcji, niestety. :sad: budowa zamka jest taka, a nie inna. Tu chyba chodzi o ryglowanie, w mk5 masz taki jakby języczek i pociągając klamkę "podnosisz" go fizycznie. W nowszych modelach jest pewnie jakoś metodą elektryczną-sprzęgiełko czy coś tego typu. Nie rozbierałem tych nowszych.

To są moje domysły, a nie fachowa (sprawdzona) informacja
W nowszych są czary ;)
W mk6 i mk7 no i mk5 jest tak samo. Jest cięgno które idzie do klamki q tam już jest ono blokowane lub nie.
Jakbyś miał BCM to działa na raz. Możliwe ze bordnetz a w sumie komfort za to odpowiada. Popatrz w adaptacjach.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
By Cimek -  27 paź 2017, 19:50
 opolskie
#258123
W passacie 2016 działa to "na raz" i wszystkie drzwi na raz się odryglowują. Ale czy tam bcm czy bord to nie powiem. Pewnie bcm.
To mnie zaskoczyłeś tym mk7.
To tak w teorii: aby to na raz działo, podczas odryglowania musiałoby być drugie cięgno lub poprzez elektykę( z reakcją do milisekund) do "odbicia" zamka. Trzeba będzie dorwać się do drzwi :tooth:

Ktoś z bcm może potwierdzić słowa przedmówcy?