Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By stepniak.p -  13 lut 2010, 13:28
 -------
#21757
moim zdaniem wystarczy wymontować ten stary plastik i zamontować podłokietnik 8)
różnica między V a V+ jest tylko w podłokietniku :)
By FISHBONE89 -  13 lut 2010, 14:47
 -------
#21760
Tylko pojawia się kolejny problem. Ten podłokietnik ma w sobie wbudowane nawiewy. I trzeba teraz te nawiewy jakoś połączyć. W książce znalazłem rysunek:
Obrazek
I wygląda na to, że oprócz podłokietnika muszę kupić te 2 elementy które zaznaczyłem na rysunku. I teraz gdzie takie coś dostanę?
By kupszczelisty -  10 maja 2010, 15:22
 wielkopolskie
#24995
FISHBONE89 i co z tym podłokietnikiem, też mam golfa plus bez podłokietnika i na pewno będę montował, ale właśnie chcę aby wszystko działało jak w oryginale
By FISHBONE89 -  12 maja 2010, 21:02
 -------
#25094
Ja jeszcze nie kupiłem. W najbliższym tygodniu wybieram się na giełdę i popatrzę czy coś się znajdzie. A żeby wszystko działało tak jak w oryginale, to będziesz musiał jeszcze kupić te 2 rurki od nawiewów tylnych. Pytałem w serwisie VW w Opolu to jedna rurka kosztuje 40 zł, a druga 60 zł.
By kupszczelisty -  16 maja 2010, 22:38
 wielkopolskie
#25298
FISHBONE89 to jak się za to zabierzesz to proszę o foto relację i numery tych rurek i czy w układzie wentylacji dało się te rurki bez problemów zamontować. Pozdrwiam
By FISHBONE89 -  23 cze 2010, 9:15
 -------
#26987
Podłokietnik już mam zamontowany, ale to na razie prowizorka. Tzn. Działa tylko podłokietnik, nawiewy i tylna wtyczka 12V nie są podłączone. Mój podłokietnik posiada klimatyzowany schowek w środku i mam 2 rurki od nawiewu: jedną duża od nawiewów, jedną małą i spłaszczoną od klimatyzowanego schowka. Teraz nie mam czasu tego ogarnąć, dopiero w lipcu będę miał więcej czasu to będę zamawiał rurki i montował. Podczas montażu postaram się porobić fotki (jak nie zapomnę) i potem tu wrzucę. Pozdrawiam!
By kupszczelisty -  23 cze 2010, 11:56
 wielkopolskie
#27004
FISHBONE89 będę bardzo wdzięczny za foto relację i numery potrzebnych elementów do montażu
By FISHBONE89 -  09 lip 2010, 0:39
 -------
#27785
Dziś zamontowałem u siebie podłokietnik:

1. Podnosimy mieszek i odkręcamy śrubkę od gałki zmiany biegów. Następnie wyciągamy ta gąbczastą zaślepkę
Obrazek

2. Odkręcamy 4 śrubki
Obrazek

3. Zdejmujemy pierwszy plastik i odłączamy kabelki od gniazda zapalniczki i przycisku ESP
Obrazek

4. Odkręcamy 3 śrubki, zaciskamy mocno hamulec ręczny i zdejmujemy drugi plastik
Obrazek

5. Odkręcamy 4 śrubki
Obrazek

6. Odkręcamy 2 śrubki, następnie przy mocno zaciśniętym hamulcu ręcznym zdejmujemy trzecią-środkową część tunelu
Obrazek

7. Wyjmujemy zatyczki od dmuchaw tylnych
Obrazek

8. Odkręcamy 2 śrubki i zdejmujemy ten metalowy element
Obrazek

9. Montujemy kier. powietrza (nr katalogowy: 5M0 819 633) - koszt w ASO Seata w Nysie 50 zł
Obrazek

10. Tak wygląda po zamontowaniu
Obrazek

11. Przykręcamy uprzednio zdemontowany metalowy element
Obrazek

12. Montujemy wewnętrzną część podłokietnika
Obrazek

13. Mój podłokietnik wyposażony jest w klimatyzowany schowek, dlatego mam taką rurę (nr katalogowy: 5M0 864 257)
Obrazek

14. Następnie przykręcamy podłokietnik do podwozia
Obrazek
Obrazek

15. Zakładamy zewnętrzną obudowę podłokietnika i przykręcamy do części wewnętrznej
Obrazek
Oraz z przodu i z boku podłokietnika

16. Zakładamy wcześniej pozdejmowane plastiki i przykręcamy śrubki :mrgreen: