Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
Awatar użytkownika
By fredric -  07 maja 2010, 14:23
 mazowieckie
#24865
mettenos pisze:Jak w temacie, czy poduszkę z kierownicy czteroramiennej da się zaadoptować do 3-ramiennej? Robił ktoś może taki myk?
Wydaje mi się że to są dwie bardzo różniące się kierownice,no chyba że sam wkład poduszki da się zmienić.
http://img09.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 20740949_6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img09.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 15555784_6" onclick="window.open(this.href);return false;
#24871
fredric pisze: Wydaje mi się że to są dwie bardzo różniące się kierownice,

to nie podlega wątpliwości, samo mocowanie jest na taką samą śrubę, poduszka powietrzna też oczywiście ma inny kształt, tylko zastanawiam się czy samą poduchę da się "odłączyć" od jej obudowy tj. górnej częście gdzie jest logo VW (klakson)

Pytanie dodatkowe do tych którzy zmieniali 4-ro na 3-raminną - czy kostka poduszki powietrznej w 3-ramiennej jest taka sama?
By chomik -  10 maja 2010, 16:56
 warmińsko-mazurskie
#24997
Bruce skoro nie ma żadnego błędu na liczniku to nie ma bata żeby się nie otworzyła, zaślepka jej nie powstrzyma bo to ogromna siła.
Nie wiem jak zaślepka jest mocowana, jak wyjdzie razem z poduszką i ktoś dostanie tym plastikiem po czole to wtedy może być problem.
#25017
Bruce pisze:Zdziwiony jestem podejsciem, pasuje to super.
A gdzie macie informacje, czy ta poducha w ogole zadziala i sie otworzy ?

nie ingeruje się w elektronikę poduszki (np. sterownik), nie ingeruje się w czujniki (sesnsory) zderzeniowe a wymienia się tylko zaślepkę która nie ma absolutnie żadnego znaczenia dla jej wystrzału, bez różnicy jest czy rozerwie tę czy inną zaślepkę, więc nic nie stoi na przeszkodzenie jej prawidłowego zadziałania w momencie zderzenia,
#25023
Ale czy porównywałeś FIZYCZNE WŁAŚCIOWOŚCI samych poduszek (tego, co znajduje się pod zaślepką)? Są dokładnie takie same? Jeśli różnią się chociaż trochę, ten mod mnie niestety nie przekonuje. Dla własnego bezpieczeństwa wolałbym kupić poduszkę nową w ASO (tych z allegro też bym się w zasadzie bał).
#25028
Bruce pisze:Pytanie jak wyglada zaplon pod wybuch poduszki. ladunek moze jest inny, inna kierownica...
Ciekawe czy ma to wplyw na jej otworzenie, szybkosc, ogolnie bezpieczenstwo...


nie sadze zeby vw robił 10 rodzajów poduch, tym bardziej ze sa to poduchy obkrecajace sie z kierownica a nie takie jak np w Citroenach- w vw sa to zwykłe okrągłe bąble :D wiec z całą pewnością różnią się zaślepkami miedzy golfem, octą, paskiem b6, a3 etc...
Awatar użytkownika
By Danielo -  11 maja 2010, 12:27
 dolnośląskie
#25036
lisik pisze:
Bruce pisze:Pytanie jak wyglada zaplon pod wybuch poduszki. ladunek moze jest inny, inna kierownica...
Ciekawe czy ma to wplyw na jej otworzenie, szybkosc, ogolnie bezpieczenstwo...


nie sadze zeby vw robił 10 rodzajów poduch, tym bardziej ze sa to poduchy obkrecajace sie z kierownica a nie takie jak np w Citroenach- w vw sa to zwykłe okrągłe bąble :D wiec z całą pewnością różnią się zaślepkami miedzy golfem, octą, paskiem b6, a3 etc...
10 radzajow to moze nie ale nie wiem czy wiecie ze jest tez mozliwosc zamontowania poduszki dwustrzalowej :) pierwszy strzal napelnia poduszke wstepnie a drugi dobija :) po ta sa 4 styki w gniezdzie modulu kierownicy + i - na pierwszy ladunek i + i - na drugi ;] Pozdro
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11