Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
#29717
ja zmieniałem tą zaślepkę miałem oryginalnie 4-ramienną zmieniłem na 3-ramienną i też uważam że są tylko dwa rodzaje tych poduszek czyli 1 i 2 strzałowa ale jak się wymienia tylko zaślepkę to niema to znaczenie bo cała elektryka zostaje to co była i nie ma żadnej podstawy że zaślepki 3-ramiennej kierownicy są twardsze i że poduszka nie da sobie rady ....
wizualnie porównywałem moją za oryginalną 3-ramienną i niema żadnej najmniejszej różnicy, posiadam tą poduszkę już długo o nigdy nie zapalił mi sie żaden błąd no bo w sumie dlaczego przecież to ta sama poduszka :D
przekładaj i sie o nic nie martw przełóż ją solidnie i dokładnie a na 99% będzie wszystko grało a jeśli tak bardzo komuś przeszkadza ten 1% to żadne nasze zapewnienia nie przyniosą skutku wiec zostaje tylko serwis :lol: s
By Pidzers -  17 wrz 2010, 11:20
 dolnośląskie
#30111
mettenos pisze:kamil 8000 - drążę nadal temat zmiany kiery - możesz wytłumaczyć i opisać sposób oddzielenia zaślepki od poduchy? Jest na klej, zatrzaski itp...? I jak wygląda przytwierdzenie zaślepki z 3-ramiennej kiery do poduchy z 4-ro ramiennej?
Pytanie do kamila, ale odpowiem Ci, zatrzaski(te na dole) - przyglądałem się, bo też jak będę zmieniał kiere to poducha idzie na przeszczep ;)
Obrazek
*foto z kartoteki kamil8000
#30328
Kierownica zakupiona na miejscowym szrocie :D za 200 zł w stanie idealnym, rok produkcji 2007, numer seryjny z literą M, pasuje idealnie, teraz czekam na zaślepkę z allegro zakupioną za 75 zł :D do przełożenia zaślepki będę musiał odkręcić cztery śruby na odwrocie poduszki i zdemontować takie blaszki ją przytrzymujące tzn. klinujące te plastikowe zatrzaski ........... na razie czekam na listonosza


Obrazek

qrcze powiedzcie mi jak zrobić żeby wkleić zdjęcie, bo wklejam swój link http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7a989.html" onclick="window.open(this.href);return false; pomiędzy "img" i nic nie widać?!
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, 11:23 przez Mettenoos, łącznie zmieniany 2 razy.
#30364
planujesz jej zakup :D za 4 tysiaczki :wink: :?: ładna jest ale cena powala, wracając do tematu mojej kiery zastanawiałem się nad multifunkcją ale ostatecznie zrezygnowałem, bo już raz wymieniałem moduł kierownicy a musiałbym jeszcze raz bo ten który mam aktualnie obsługuje tylko tempomat bez multifunkcji.
By Pidzers -  23 wrz 2010, 11:20
 dolnośląskie
#30365
mettenos pisze:planujesz jej zakup :D za 4 tysiaczki :wink: :?: ładna jest ale cena powala, wracając do tematu mojej kiery zastanawiałem się nad multifunkcją ale ostatecznie zrezygnowałem, bo już raz wymieniałem moduł kierownicy a musiałbym jeszcze raz bo ten który mam aktualnie obsługuje tylko tempomat bez multifunkcji.
4tysiaczki bym za nią dał, gdyby pod zaślepką zamiast poduszki miała 3.500 w gotówce :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja wymieniając moduł pod kierą włożyłem highline i przy okazji nabyłem taśmę i wiązkę poduszki, czyli pod multifunkcje mam już wszystkie podstawy i takiej szukam :mrgreen:
Pokaż zdj przed/po i opisz jak z tą poduchą :roll: aaa i czy mieszek biegów, ręczny będziesz obszywał niebieską nitką ?
#30366
Pidzers pisze: Pokaż zdj przed/po i opisz jak z tą poduchą :roll: aaa i czy mieszek biegów, ręczny będziesz obszywał niebieską nitką ?

dam foto "całej imprezy" od A do Z włącznie z wymianą zaślepki z poduchy, co do niebieskiej nitki - nieeee, wystarczy :wink: - chociaż :?: :?: :?: zobaczymy, w końcu wystraczy wymontować i dać matce do obszycia :wink: na "łuczniku"

aha dzięki za wytłumaczenie co do fotek :wink:
#30456
Witam po "operacji" zmiany kierownicy, na początek chcę powiedzieć, że miałem zamiar zrobić mały tutorial jednakże doszedłem do wniosku, że zabawa z poduszką powietrzną jest zbyt niebezpieczna, nie daj Boże komuś wystrzeli i urwie jaja albo wybije zęby i będzie na mnie :!: niech więc każdy to robi na własną odpowiedzialność :D

co do zamiany zaślepki z 4-ro na 3-ramienną - uprzedzam że nie pasuje idealnie, trzeba delikatnie przyciąć boczne zatrzaski klinujące (foto poniżej na przykładzie starej zaślepki bo nowa już "siedziała" w kierownicy), natomiast górne i dolne (3 sztuki) pasują idealnie, ponadto metalowa puszka od poduchy z kiery 4-ro ramiennej - gdzie "siedzi" poduszka jest minimalnie innego kaształtu, ale nie ma to większego znaczenia w przypadku ewentualnego wystrzału a tym bardziej montażu

WAŻNA INFORMACJA - operację tę od początku do końca robimy oczywiście na wyłączonym zapłonie wówczas nie będzie potrzeby podłączania VCDS-a i kasowania kontrolki AIR-bag

Obrazek


a tutaj już po operacji :D

Obrazek

Obrazek


dla chętnych mam na sprzedaż kierownicę z zaślepką w kolorze antracyt - uwaga - oryginał! :D

Obrazek
#30460
zgadza się, kosmetyka nie mająca wpływu na całość. Ponadto jest jeszcze pewna kwestia - na nowej kierownicy inaczej jest umiejscowiony punkt do ustawiania kiery na wprost - w starej był w punkcie "żeńskim" czyli pomiędzy zębami ^.^ zaś w nowej jest na zębie i dlatego - co widać na pierwszym foto - jest minimalnie skontrowana w prawo - nie ma możliwości ustawienia na wprost - będzie albo delikatnie w lewo albo w prawo, trzeba to skorygować podczas ustawiania zbieżności
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11