Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By paweu -  30 paź 2013, 19:17
 podkarpackie
#109820
i co to ma wygłuszyć??
Uszczelnia szczelinę między słupkiem A i błotnikiem, dlatego powinno być ciszej.
W Passacie b6 jest w tym miejscu gąbka, która świetnie trzyma wodę, strach pomyśleć co tam wyrośnie
By baran141 -  30 paź 2013, 20:16
 -------
#109826
Powiem wam że w mojej benzynie jest cichutko, aż miło. Jadąc 100km/h z wyłączonym radiem znajomi dziwią się że jest aż tak miło, a na jałowych obrotach niektórzy zastanawiają się czy auto jest włączone :) Tylko te trzeszczące plastiki przy głośnym słuchaniu muzyki...
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  30 paź 2013, 21:13
 śląskie
#109832
baran141 pisze:Powiem wam że w mojej benzynie jest cichutko, aż miło. Jadąc 100km/h z wyłączonym radiem znajomi dziwią się że jest aż tak miło, a na jałowych obrotach niektórzy zastanawiają się czy auto jest włączone :) Tylko te trzeszczące plastiki przy głośnym słuchaniu muzyki...
No to zdziwił bys się jak bys sie przejechał w nocy Vectra , czasem jak jechalem i wyłaczyłem radio to autentycznie zachciewało mi się spać.
A w gofrze uczucie jak jazda z uchyloną szybą hehe.
nie bijcie :threaten:

co do pianek to może VW pomyslał że G5 się za dobrze trzyma i zrobią gąbki ale na cały bok nadkola i zacznie go brać rdza jak jest temat o rdzewiejących błotnikach w G5, hehe
Przecież to cały czas będzie mokre w tym miejscu.
By paweu -  23 gru 2013, 23:08
 podkarpackie
#113699
Panowie ruszyło coś w temacie.
Zastanawiam się czy dodatkowe wyciszeni maski (pokrywy silnika), może zmniejszyć hałas dobiegający od silnika.
Mam wrażenie że spora część hałasu przechodzi przez przednią szybę i podszybie. Podszybie wykleiłem dwoma warstwami maty, jest trochę ciszej szczególnie podczas przyspieszania, ale nadal irytuje mnie dzwięk silnika szczególnie na pierszych trzech biegach. Mam wrażenie dochodzi przez szybę, zbliżając głowę do szyby jest coraz głośniej, a trzymając głowę na wysokości zegarów, radia, nie słychać charakterystycznego klekotu.
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  23 gru 2013, 23:28
 śląskie
#113702
nie wiem jak to jest w klekotach ale w PB to nie występuje.
Jest dodatkowe wygłuszenie podszybia ale w komorze silnika.
Jest mata na tą czesc metalową co się trzyma na dwóch nakrętkach.
Demontuje się to w celu dobrania się do ecu silnika.
By piet -  24 gru 2013, 9:13
 lubuskie
#113715
przerabiałem temat wygłuszenia maski w passacie i powiem tak
stojąc na zewnątrz było troszkę ciszej ale w środku żadnej odczuwalnej zmiany
paweu pisze:Panowie ruszyło coś w temacie.
Zastanawiam się czy dodatkowe wyciszeni maski (pokrywy silnika), może zmniejszyć hałas dobiegający od silnika.
Mam wrażenie że spora część hałasu przechodzi przez przednią szybę i podszybie. Podszybie wykleiłem dwoma warstwami maty, jest trochę ciszej szczególnie podczas przyspieszania, ale nadal irytuje mnie dzwięk silnika szczególnie na pierszych trzech biegach. Mam wrażenie dochodzi przez szybę, zbliżając głowę do szyby jest coraz głośniej, a trzymając głowę na wysokości zegarów, radia, nie słychać charakterystycznego klekotu.
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  07 sty 2014, 17:21
 lubelskie
#114846
dexter23pl pisze:nie wiem jak to jest w klekotach ale w PB to nie występuje.
Jest dodatkowe wygłuszenie podszybia ale w komorze silnika.
Jest mata na tą czesc metalową co się trzyma na dwóch nakrętkach.
Demontuje się to w celu dobrania się do ecu silnika.
Nie wiem o co chodzi dokładnie, ale czy to normalne że widać ecu przez dziury w podszybiu przy wycieraczkach ? Tak ma być czy mi czegoś brakuje w Golfie ?
By owen -  07 lut 2015, 22:46
 mazowieckie
#165012
Mam Golf'a V, 1.4 MPI.

Mam wrazenie, ze przy ruszaniu (jedynka i duze obroty) oraz podczas jazdy gdy obroty są ponad 2500obrotow silnik zaczyna byc wyraznie glosny, co przeszkadza wewnatrz samochodu.

Da się jakoś prosto wygłuszyć wnetrze (wydaję mi się, że przeszkadza mi tylko silnik, a moze to dzwiek oporow powietrza przy wiekszych predkosciach ?)